با حضور سردار کرمی؛

یادواره ۱۳۲۲ شهید یگان های ویژه در گیلان برگزار شد+ تصاویر

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا گفت: عزت، افتخار و سربلندی امروز کشور در تمامی عرصه‌های سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی ثمره خون پاک شهداء والامقام میهن اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه فراجا در حاشیه برگزاری پنجمین یادواره ۱۳۲۲ شهید یگان‌های ویژه و گرامیداشت یاد و خاطره ۳۳ شهید والامقام یگان ویِژه استان گیلان؛ اقتدار امروز ایران اسلامی و مرهون جانفشانی و فداکاری شهداء دانست و اظهار داشت: امروز اقتدار کشور عزیزمان به خاطر استقامت و دلاوری شهداء به وجود آمده است و از وجود همین شهدا است که ما امروز امنیت و آرامش را در کشورمان احساس میکنیم.
وی در ادامه افزود: این مجاهدت‌ها و ایثار محدود به یک زمان و مکان و محدوده خاص نیست بلکه جهاد و ایثار فرهنگی مربوط به همه زمانها و مکانها و با همین حرکت است که می‌توان در برابر استبداد، تجاوز، خیانت و خباثت‌های دشمنانی که چشم دیدن این ملت انقلابی و ولایی را ندارند، ایستاد.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا شهیدان را حافظان ارزش ها، دستاوردها، استقلال و آزادی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: شهیدان برای حفظ ارزش ها، دستاوردها، استقلال و آزادی نظام مقدس جمهوری اسلامی مبارزه نمودند، آنان با خون خود ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عزت و افتخار رساندند.

وی یادآور شد: آنچه امروز از آن به عزت، افتخار و سربلندی تعبیر می‌کنیم، ثمره خون شهداء است و باید همواره تلاش کنیم دنباله رو راه آن‌ها باشیم.

سردار کرمی تصریح کرد: اقتدار کشور ما به پشتیبانی، استقامت و وجود روح شهادت در بین مردم است و خداوند هم پاداش استقامت را حیات طیبه ابدی قرار داده است.

وی با اشاره به اقدامات محور مقاومت و گروه‌های مقاومت فلسطینی تصریح کرد: شهادت در راه خدا چیزی نیست که بتوان آن را با سنجش‌های بشری و انگیزه‌های مادی ارزیابی کرد و خط سرخ شهادت افتخار و اقدام بزرگ گروه‌های فلسطینی و جان فشانی محور مقاومت در مقابل رژیم کودک کش صیهونستی مصداق روشن ایثار و از خود گذشتگی در برابر ظلم و ظالم زمان است.

ارشدترین مقام انتظامی در پلیس ویژه در پایان با بیان اینکه تفکر انقلابی، روحیه استکبار ستیزی همواره در کشورمان زنده و پایدار است، خاطرنشان کرد: شناخت اهداف و اقدامات دشمنان از مهمترین راهکارهای مقابله با خطرات و تهدیدات در مقابل جنگ سخت و جنگ نرم دشمنان اسلام است.

جمهوری اسلامی الگوی جبهه‌ مقاومت است

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در پنجمین یادواره سرداران و هزار و ۳۳۲ شهید فرماندهی یگان‌های ویژه فراجا و ۳۳ شهید یگان ویژه استان با اشاره به ویژگی‌های محسنین در قرآن کریم اظهار داشت: محسنین همواره با خدا، مردم و جامعه رابطه خوبی دارند و اهل نماز، بندگی و پرداخت زکات هستند؛ شهدای ما نیز این‌گونه بودند و خود را وقفِ راه خدا کردند تا انسانیت، دین و راه سعادت حفظ شود.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به مظلومیت شهدای فراجا در آشوب‌های سال گذشته تصریح کرد: اگر نبود این پایمردی‌ها و شهادت‌ها، معلوم نبود دشمن تا کجا پیشروی می‌کرد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه چهره نیروهای مسلح نورانی‌تر شده است افرود: شهدا در مراسمی که به‌نام آنها باشد، حضور دارند؛ آنان امروز در ملأ اعلی در بهترین شرایط قرار دارند و ما انسان‌های دنیا در سخترین شرایط هستیم.

وی با اشاره به مظلومیت مردم غزه خاطرنشان کرد: تا قبل از این حوادث، بارها درباره وحشی‌گری‌های شیاطین و یزیدیان در کربلا خوانده و شنیده بودیم اما امروز شمر و عمر سعد زمانه خود را به‌چشم می‌بینیم که در حال جنایت هستند فقط ظاهرشان تغییر کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۰ میلیون ایرانی در پویش حمایت مادی از مردم غزه شرکت کردند افزود: در هیچ دوره‌ای از تاریخ، قلوب ملت‌ها تا این حد مالامال از خشم و انزجار از شیاطین نبود‌.

آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر اینکه دشمنان در دوران کرونا از میلیون‌ها ابزار استفاده کردند تا آمریکا را کدخدا نشان دهند گفت: اما امروز همه فهمیدند که آمریکا شیطان و خون‌آشام است و ملت‌ها متوجه مظلومیت غزه شده‌اند و همانطور که قرآن وعده داده است قطعاً از مجرمان انتقام گرفته می‌شود.

امام جمعه رشت یاری مومنان را وعده حتمی خداوند طبق آیات قرآن کریم دانست و اذعان داشت: جمهوری اسلامی نیز در هر شرایطی از کمک همه‌جانبه به مردم مظلوم غزه دریغ نخواهد کرد و ما براساس مصالح حکمت، عزت و مصلحت حرکت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما به نسخه‌‌های خونخواران بشر که در مراکز قدرتِ دنیا تدوین می‌کنند اعتقادی نداریم و راه و نقشه استعماری آنان را دنبال نمی‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه شهید دادیم تا انقلاب اسلامی حفظ شود و این راه را ادامه خواهیم داد افزود: نسل معاصر امروز بااعتقادی راسخ در راه شهیدان قرار دارند و از آنان الگو خواهند گرفت.

آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر اینکه آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی را با کمک‌های خود ذلیل‌تر کرده است گفت: هدف قرار دادن زن و کودک بی‌دفاع نشانه شکست دشمن در عرصه نظامی است به‌همین دلیل بمب و راکت‌هایشان را بر سر مردم بی‌دفاع فرود می‌آورند اما در واقعیت دچار استیصال شده‌اند.

امام جمعه رشت جمهوری اسلامی ایران را الگوی جبهه‌ مقاومت دانست و بیان کرد: تمدن غرب چیزی جز نسل‌کسی و آدم‌کشی نیست.

Share