مدیرکل ورزش و جوانان گیلان؛

کناره‌گیری داماش از لیگ صحت ندارد | برخی از نابسامانی داماش و سپیدرود سود می‌برند

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تکذیب شایعات گفت: کناره‌گیری تیم فوتبال داماش از لیگ دسته یک کشور صحت ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جهانبخش آرمان روز چهارشنبه در خصوص شایعاتی مبنی بر کناره‌گیری داماش از لیگ یک و سقوط این تیم به لیگ دسته سوم کشور در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این خبر کذب است و کناره گیری داماش از جام آزادگان را تکذیب می‌کنم.

وی افزود: تیم فوتبال داماش گیلان به کار خود در لیگ دسته یک ادامه می‌دهد و روز جمعه هفته جاری نیز در هفته نهم رقابت‌های جام آزادگان در ورزشگاه شهید عضدی رشت به میدان خواهد رفت.

وی ادامه داد: پروسه انتقال امتیاز باشگاه داماش به خریدار جدید نیز روند خود را طی می‌کند و امیدواریم که این امر تا چند روز آینده نهایی شود تا تیم فوتبال داماش با قدرت بیشتر به کار خود در لیگ دسته یک ادامه دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به منبع بروز چنین شایعاتی اشاره و بیان کرد: برخی از نابسامانی و بلاتکلیفی تیم‌هایی همچون داماش و سپیدرود سود می‌برند؛ با مشخص شدن وضعیت مدیریتی داماش و سپیدرود منابع درآمدی افراد یادشده مسدود شده به همین دلیل از این موضوع ناراحت هستند و اقدام به نشر شایعات می‌کنند.

آرمان خاطرنشان کرد: به هر حال طرفداران پرشمار و پرشور داماش گیلان نگران نباشند و به این شایعات نیز توجه نکنند زیرا کار انتقال امتیاز باشگاه داماش در حال انجام است تا این تیم با مشخص شدن وضعیت مالکیتی و حمایت طرفدارانش نتایج بهتری را در لیگ کسب کند.

تیم فوتبال داماش گیلان که فصل گذشته به رقابت‌های لیگ دسته یک کشور صعود کرد، هم اینک تا پایان هفته هشتم این مسابقات با کسب پنج امتیاز در رتبه هفدهم جدول رده‌بندی ۱۸ تیمی این رقابت‌ها قرار دارد.

پس از صعود تیم فوتبال داماش به لیگ دسته یک، ناصر زحمتکش مالک این باشگاه از تیم‌داری کناره گیری کرد و قرار است که امتیاز این باشگاه به نصیر نعیمی‌پور خریدار جدید داماش انتقال یابد.

Share