نمایندگی ظروف آملون در اصفهان

برای خرید ظروف یکبار مصرف گیاهی آملون در اصفهان از طریق فروشگاه آرمانی مراجعه کنید.

شرکت کیمیا سامانه سبز با نام تجاری آملون و  در سال ۱۳۸۵ تاسیس شد. اولین کارخانه این شرکت در زمینی به مساحت ۵۵۳۰ مترمربع در شهرک صنعتی شکوهیه قم در سال ۱۳۸۷ به بهره برداری رسید و خط تولید انواع ظرف یکبار مصرف گیاهی در این کارخانه راه اندازی شد. آملون هم اکنون یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ظرف گیاهی در منطقه جنوب غربی آسیا است و از محصولات تولید شده توسط این برند می توان به ظروف فله و ظروف شیرینک اشاره کرد. اگر طرفدار ظروف یکبار مصرف گیاهی هستید و می خواهید نمایندگی ظروف آملون در اصفهان را بشناسید، این مطلب را مطالعه کنید.

نمایندگی پخش نمایندگی ظروف آملون در اصفهان

شرکت آملون تا سال ۱۴۰۰ توانسته است افتخارات بسیاری کسب کند.  برخی از افتخارات برند آملون شامل:

  • در سال ۱۴۰۰، برند آملون به عنوان صادر کننده نمونه مورد تقدیر قرار گرفته و تندیس و لوح افتخار صادر کننده نمونه دریافت کرده است.
  • در سال ۱۳۹۸ به عنوان برگزیده سال در دسته‌ی صادر کننده تجدید نظر شده و تندیس و لوح افتخار صادر کننده برگزیده سال را دریافت نمود.
  • در سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۶ نیز توانسته است عنوان صادر کننده نمونه را به اسم خود برداشته و تندیس و لوح افتخار صادر کننده نمونه را دریافت کند.
  • در سال ۱۳۹۷، برای واحد تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی، لوح تقدیر برگزیده در صنعت دریافت کرده است.
  • در سال ۱۳۹۶، برند آملون به عنوان واحد نمونه استان تجدید نظر شده و لوح سپاس واحد نمونه استان را به اسم خود دریافت کرده است.
  • در سال ۱۳۹۵، برای کارآفرین برتر استان قم، لوح افتخار کارآفرین برتر استان قم را دریافت نمود.
  • در سال ۱۳۹۳، برای کارآفرین برتر در بخش صنعت، لوح سپاس کارآفرین برتر در بخش صنعت را دریافت کرده است.

این افتخارات نشان‌دهنده عملکرد برجسته و تعهد برند آملون برای تولید محصولات یکبار مصرف گیاهی و تلاش‌های آن در جهت ارتقاء کیفیت و شناخته‌شدگی محصولات خود در بازار است. آملون محصولات خود را توسط نمایندگی های فروش به دست مصرف کنندگان می رساند که خرید از نمایندگی ظروف آملون، یکی از اصلی ترین راه های تهیه محصولات با کیفیت این برند است. اگر به دنبال نمایندگی ظروف آملون در اصفهان هستید و قصد خرید دارید، فروشگاه آرمانی به عنوان یکی از شرکت های فروش ظروف یکبار مصرف و نمایندگی پخش نمایندگی ظروف آملون در اصفهان این افتخار را دارد تا محصولات با کیفیت تولید شده توسط این شرکت خوشنام را با قیمت مناسب و در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان و مصرف کنندگان برساند. در صورت خرید عمده از نمایندگی ظروف آملون در فروشگاه آرمانی شما می توانید محصولات مورد نیاز خود را به  قیمت ظرف یکبار مصرف تعیین شده توسط شرکت آملون  تهیه کنید.

فروش ظروف یکبار مصرف گیاهی آملون در نمایندگی اصفهان

انواع ظرف یکبار مصرف گیاهی، مورد توجه بسیاری از استفاده کنندگان ظروف یکبار مصرف قرار گرفته است. کاربرد ظروف یکبار مصرف در جنبه های مختلف زندگی بشر تبدیل به یکی از مهم ترین مسائل روز شده است، به طوری که بسیاری از مشاغل برای ارائه محصولات و خدمات خود و به طور کلی برای ادامه فعالیت به بهترین شکل ممکن، نیازمند استفاده از این ظروف هستند. برای مصرف کنندگانی که به فکر سلامت خود و مشتریانشان هستند، استفاده از ظروف یکبار مصرف گیاهی از اهمیت بالایی برخوردار است. در حقیقت ظروف یکبار مصرف گیاهی نقش مهمی در حفاظت از محیط زیست و ارتقاء سلامت انسان‌ها ایفا می‌کنند و خرید آن به عنوان یک جایگزین پایدار و ایمن به ظروف پلاستیکی و فلزی ترجیح داده می‌شود. بسیاری از ظروف یکبار مصرف گیاهی قابل بازیافت هستند و می‌توانند مواد بازیافتی جدید تولید کنند. این اقدام به افزایش دوره عمر مواد و کاهش تخریب محیط زیست کمک می‌کند. آملون تعهد دارد تا به مشتریان خود ظروف یکبار مصرف گیاهی با کیفیت بی‌نظیر و طراحی زیبا ارائه دهد. تمام محصولات گیاهی آملون از مواد اولیه با کیفیت بالا تولید شده و مورد آزمایش‌های دقیق جهت تضمین کیفیت قرار می‌گیرند. اگر به دنبال تامین محصولات یکبار مصرف گیاهی آملون هستید و می‌خواهید به مشتریان خود ظروفی با کیفیت بی‌نظیر ارائه دهید، با نمایندگی آملون در اصفهان تماس بگیرید. همانطور که در این مطلب اشاره شد، برای خرید ظروف یکبار مصرف گیاهی آملون در اصفهان از طریق فروشگاه آرمانی مراجعه کنید. شما می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی از طریق سایت آرمانی اقدام به خرید کنید. اگر قصد خرید عمده دارید، با شماره های درج شده در سایت آرمانی ۷۲۴ تماس بگیرید تا راهنمایی شوید. به سایت آرمانی مراجعه کنید و در کنار ظروف گیاهی آملون بهترین سفره یکبار مصرف مجلسی را تهیه کنید. فروشگاه آرمانی برترین عرضه کننده محصولات یکبار مصرف است.

Share