معاون توسعه و منابع استانداری گیلان هم رفتنی شد

مرتضی رضایی صوفی سرپرست دانشگاه فرهنگیان گیلان شد

صبح امروز مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه فرهنگیان گیلان با حضور مسئولین کشوری و استانی در سالن سردار سلیمانی پردیس شهیده بنت الهدی صدر رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه فرهنگیان گیلان در سالن جلسات پردیس شهیده بنت الهدی صدر رشت برگزار شد.

در این مراسم که مشاور رئیس دانشگاه فرهنگیان در امور استان‌ها و مجلس حضور داشت، از زحمات ایرج شاکری نیا قدردانی و مرتضی رضایی صوفی به عنوان سرپرست جدید مدیریت امور پردیسهای دانشگاه فرهنگیان استان گیلان معرفی شد.

رمضان خانی مشاور پارلمانی رئیس دانشگاه و عضو هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان در این مراسم اظهار کرد: اگر امروز در این نقطه ایم به واسطه تلاش و ایثارگری افرادی همچون دکتر شاکری نیا هستیم. ما از یک انسان فرهیخته و پرتلاش و خستگی ناپذیر که عمری را برای نظام تعلیم و تربیت کشور کارکرده قدردانی می کنیم.

وی یادآور شد: دانشگاه فرهنگیان دانشگاه مهم امید افرین و راهبردی ترین دانشگاه کشور است. دانشگاه فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش آینده است و نباید یک ثانیه از وقت ارزشمند دانشگاه فرهنگیان هدر رود چرا که ماموریت آن تربیت فرزندان صالح و سالم برای آینده کشور است و نگاه ویژه ولی امر به دانشگاه فرهنگیان بهترین سرمایه برای خانواده دانشگاه فرهنگیان است.

رمضان خانی بیان کرد: نوید جذب ۶۵۹ کارمند غیرهیات علمی از طریق آزمون در سال ۱۴۰۲ و ۲۵هزار دانشجومعلم در سال ۱۴۰۳ از طریق کنکور سراسری از اخبار مهم دانشگاه در این ایام است.

در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای شاکری نیا در این ایام، رضایی صوفی به عنوان سرپرست جدید مدیریت امور پردیسهای استان گیلان معرفی شد.

رضایی پیش از این معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان بود.

Share