مهیار سماکچی خواستار شد

لزوم استانداردسازی مخازن cng خودروها در راستای ایمنی عمومی شهروندان

عضو شورا گفت: وانت نیسان که در حادثه امروز صبح دچار انفجار شد، حدود یکسال و اندی از تاریخ انقضای کپسول آن گذشته بود و باعث اتفاق تلخی شد که قلب همه را جریحه دار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهیار سماکچی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت یکی از شهروندان در حادثه صبح امروز سه شنبه در پمپ گاز میدان گیل، اظهار کرد؛ این دست اتفاقات عمدتا از کوتاهی مالکین محترم خودروهای دوگانه سوز رخ میدهد و خانواده‌ای را داغدار میکند.

عضو شورا گفت: وانت نیسانی که در حادثه امروز صبح دچار انفجار شد، حدود یکسال و اندی از تاریخ انقضای کپسول آن گذشته بود و باعث اتفاق تلخی شد که قلب همه را جریحه دار کرد.

مهیار سماکچی افزود: طبق آمار تقریبی که از مراجع ذیربط به دست ما رسیده تعداد کپسولهایی که فاقد ایمنی می‌باشند هم اکنون در سطح خودروهای گازسوز متاسفانه بالا بوده و خطر در کمین راکبان این خودروهاست.

ور در پایان بیان کرد: از کلیه رانندگان خودروهای دوگانه سوز خواهشمندم تا نسبت به ایمنی و تاریخ انقضای کپسولهای خود دقت لازم را داشته باشند تا شاهد اتفاقاتی از این دست نباشیم.

Share