قیمت ورق ام دی اف سایت خاوران در پارت تجارت

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت parttejaratco.com انواع ورق MDF مورد نیاز خود را خریداری کنید.

ورق‌های ام‌دی‌اف (MDF) را می‌توان متریالی ساخته شده از پسماند و خرده‌ چوب‌های بلامصرف و رزین‌های مصنوعی مخصوص دانست. این در حالی است که سایر مواد اولیه‌ای که در حین پروسه تولید به تخته‌های مذکور اضافه می‌شوند، مقاومت آن‌ها را در برابر حریق، قارچ و حشرات بالا می‌برند. این مصنوعات چوبی در اندازه‌های مختلف قابل برش بوده و در زمینه‌های گوناگونی از جمله ساخت پارتیشن، کابینت سازی، دکوراسیون داخلی، مبلمان و بسته‌بندی ماشین‌آلات صنعتی کاربرد دارند.

امروزه شرکت‌های مختلفی نظیر پارت تجارت در زمینه ساخت مصنوعات چوبی فعالیت می‌کنند و قیمت محصولات هر یک از آن‌ها با دیگری متفاوت است. به طور کلی، قیمت ورق ام دی اف سایت خاوران مثل هر محصول دیگری، تحت تاثیر فاکتورهای متعددی مثل میزان ضخامت تخته، کیفیت مواد اولیه و ابعاد آن است. در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

سایت خاوران کجاست

در گذشته، مرکز فروش چوب ایران در داخل تهران و در منطقه پل چوبی و دروازه شمیران بود، اما از حدود ۲۰ سال پیش، تمام چوب فروشان، درودگران، انبارها و کارخانه‌های چوب به شهرک صنعتی بزرگی در بیرون از شهر تهران منتقل شدند.

مطمئنا کسب‌وکارهایی که به مواد اولیه چوبی نیاز دارند و همچنین افرادی که برای رفع نیاز مورد نظر خود به دنبال تهیه انواع چوب هستند، نام سایت خاوران را شنیده‌اند. این منطقه در ۱۵ کیلومتری شهر تهران واقع است و یکی از بزرگترین بازارهای فروش چوب و مصنوعات آن به شمار می‌رود. البته در سایت خاوران، علاوه بر کسب‌وکارهای فعال در صنعت چوب، فروشگاه‌های لوازم خانگی، کارگاه‌های آهنگری و شیشه‌بری هم فعال هستند.

ساعت کاری در مرکز چوب ایران از ۸ صبح تا ۱۷ عصر است، در حالی که این مرکز در روزهای پنج شنبه تا ساعت ۱۳ فعالیت می‌کند. البته نیازی به مراجعه حضوری به این منطقه نیست، چرا که شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت parttejaratco.com انواع ورق MDF مورد نیاز خود را خریداری کنید. تخته‌های ام‌دی‌اف سایت خاوران ارائه شده در این فروشگاه اینترنتی شامل ویژگی‌های زیر هستند:

دارای تنوع گسترده از لحاظ روکش، چگالی، تراکم ذرات و مدل.

  • قابلیت ابزار خوری عالی.
  • دارای سطح صاف و کاملا متراکم.
  • عدم وجود هیچ گونه گره‌ای در بافت داخلی.
  • هزینه خرید مناسب.
  • مقاومت و دوام بالا در مقابل رطوبت، فشار و حشرات.
  • چگالی یکسان در تمام سطوح ورق.
  • امکان اتصال و چسبندگی آسان.

قیمت ورق ام دی اف سایت خاوران

عوامل مختلفی قیمت ورق ام دی اف سایت خاوران را تحت تأثیر قرار می‌دهند که در ادامه بعضی از آن‌ها را ذکر خواهیم کرد:

  • مغزی تخته MDF: مغزی ورق‌های ام‌دی‌اف از ترکیب تراشه‌های درختان و کاغذ به همراه انواع چسب‌ها تشکیل می‌شود. بعضی از چسب‌های مورد استفاده در ساخت این محصولات، فرمالدئید کمتری داشته و بالطبع گران‌تر هستند.
  • نوع تخته MDF: روکش به کار رفته در ورق‌های چوبی مورد بحث از جنس‌های متفاوتی هستند. این محصولات هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و بسته به متریال و نوع خود، با قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شوند. برای مثال تخته‌های ام‌دی‌اف نازک و آسیب‌پذیر در مقابل خط و خش یا ضربه قیمت پایین‌تری نسبت به سایر محصولات دارند.
  • کیفیت ساخت: کیفیت ساخت MDF مقاومت آن را در طولانی مدت مشخص می‌کند. بعضی از این مصنوعات سال‌ها عمر کرده و در مقابل رطوبت خراب نمی‌شوند. هر چقدر کیفیت یک محصول بالاتر باشد، هزینه خرید آن نیز بیشتر خواهد شد.
  • شیوه عرضه: فروشگاه یا مرکزی که محصولات خود را به صورت مستقیم عرضه می‌کند، می‌تواند قیمت مناسب‌تری را برای کالاهای خود در نظر بگیرد. برای مثال گروه تولیدی و تجاری پارت تجارت با حذف واسطه‌ها پایین‌ترین حاشیه سود را داشته و انواع ورق‌های MDF خود را با مقرون‌به‌صرفه‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

بهترین قیمت ورق ام دی اف در پارت تجارت

در ایران، شرکت‌ها و کارخانه‌های متعددی وجود دارند که محصولات خود را به صورت عمده یا جزئی توسط سایت‌های فروش به بازار عرضه می‌کنند. وب‌سایت پارت تجارت نیز یکی از بهترین مراکز فروش مصنوعات چوبی است.

شما می‌توانید برای مشاهده تصاویر هر محصول روی آن‌ها کلیک کرده و به صورت تمام صفحه، داخل تلفن همراه یا کامپیوتر شخصی خود ببینید. همچنین کارشناسان به صورت ۲۴ ساعته، آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما درباره قیمت ورق ام دی اف سایت خاوران و سایر مشخصات آن‌ها هستند. این اطلاعات به شما کمک خواهند کرد که خریدی مطمئن و رضایت‌بخش داشته باشید.

با وجود این‌که مبلغ خرید تخته‌های MDF نسبت به سایر مصنوعات مناسب‌تر است، عواملی مثل نوسانات بازار و کیفیت مواد اولیه، باعث متغیر شدن هزینه خرید آن می‌شوند. برای مثال ورق‌های عایق حرارت و صدا قیمت بالاتری نسبت به نمونه‌های معمولی دارند. با این حال، محصولات مورد بحث با هر قیمتی که باشند، ارزان و اقتصادی هستند. به طوری که هر شخصی با هر میزان بودجه، می‌تواند این کالا را در لیست خرید خود قرار دهد. علاوه بر این، ورق‌های ام‌دی‌اف را به خاطر ساختار منحصربه‌فردشان، می‌توان برای مصارف گوناگون استفاده کرد. به همین دلیل محبوبیت زیادی دارند. برای اطلاعات بیشتر، کافی است به وبسایت پارت تجارت مراجعه کنید.

Share