قوه قضائیه اعلام کرد؛

فوت یک متهم امنیتی در دادگاه

یک متهم که به دادگاه انقلاب تهران احضار شده بود در حضور ۴ وکیل حاضر در صحن دادگاه حالش به‌هم خورد و متاسفانه با وجود تلاش پزشک مستقر در دادگاه انقلاب و عوامل اورژانس تلاش‌ها مثمر ثمر نبود و وی با تشخیص اولیه ایست قلبی از سوی عوامل اورژانس فوت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از میزان، در پی روند رسیدگی به یک پرونده با اتهامات امنیتی علیه دو متهم که به همراه وکلای خود در دادگاه انقلاب تهران حضور داشتند یکی از متهمان که زندانی نبوده و از منزل خود به مقصد دادگاه آمده بود، در صحن دادگاه حالش به‌هم خورد و متاسفانه با وجود تلاش‌های صورت گرفته فوت کرد.

یکی از افراد حاضر در صحن دادگاه در این رابطه گفت: متهم که با اتهام امنیتی در دادگاه حاضر شده بود در حال انجام دفاع از خود بود که حالش بد شد. در حضور وکلای حاضر در دادگاه که ۴ نفر بودند، پزشک مستقر در دادگاه انقلاب بر بالین متهم حاضر شد و بلافاصله اقدامات پزشکی و درمانی انجام شد.

وی افزود: در حین انجام اقدامات درمانی و با تماسی که با مرکز اورژانس گرفته شده بود عوامل اورژانس نیز بر بالین فرد حاضر شدند که با وجود تلاش‌های گسترده قلب متهم از کار ایستاد.

این مقام دادگاه انقلاب تهران عنوان کرد: مطابق نظر اولیه عوامل اورژانس علت مرگ ایست قلبی نوشته شد، اما با این وجود جسد برای بررسی کارشناسی و انجام آزمایش‌های تخصصی به پزشکی قانونی منتقل شد.

گفتنی است؛ مراتب و اتفاقات پیرامون این مورد در حضور وکلای دو متهم پرونده صورتجلسه شده و به امضای وکلا و مسئولان دادگاه رسیده است.

Share