جام‌جهانی زیر ۱۷ سال - اندونزی

شکست ناباورانه نوجوانان ایران مقابل انگلیس | عبدی: بدشانس بودیم

حسین عبدی، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان اظهار داشت: می‌توانستیم مقابل انگلیس به پیروزی برسیم اما این تیم خوش شانس بود و توانستند در دقایق پایانی گلزنی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی از ساعت ۱۵:۳۰ امروز به مصاف تیم ملی انگلیس رفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

نوجوانان ایران در حالی در این بازی شکست خوردند که ابتدا از حریف اروپایی خود پیش افتادند و نیمه نخست را با پیروزی به پایان بردند. در نیمه دوم انگلیس به گل تساوی رسید و در حالی که بازی با تساوی در حال اتمام بود، مهاجم انگلیس در آخرین دقیقه‌های بازی از اشتباه دروازه‌بان و خط دفاع ایران استفاده کرد و گل دوم را به ثمر رساند.

تیم ملی نوجوانان ایران در بازی سوم جمعه با نیوکالدونیا دیدار خواهد کرد. این تیم در دو بازی قبلی خود با نتایج ۱۰ – صفر و ۹ – صفر شکست خورده بود.

ورزشگاه: استادیوم بین المللی جاکارتا

گل‌ها: راسل دنی دقیقه ۶۳ و جوئل اندالا دقیقه ۹۰ برای انگلیس – ابوالفضل زمانی دقیقه ۳۱ برای ایران

اخطار: جو جانسن (۶۴) از انگلیس

ترکیب انگلیس: تامی ستفورد، جو جانسن (۷۶- یایدن مقوما)، لاکیله ساموئل، جاش آچمپونگ، ایشه ساموئلز اسمیت، کریستوفر ریگ (۵۹- ریس‌الکساندر راسل‌دنی)، مایکل گلدینگ، مایلز لوئیس‌اسکلی (۷۶- ساموئل آمو آمیاو)، جوئل اندالا، اتان انوانری (۵۹- جاستین اوبواوودو)، متیو وارهرست

ترکیب ایران: آرشا شکوری، حسام نفری، عرفان درویش‌عالی، نیما اندرز، ابوالفضل ذلیخایی، ابوالفضل زمانی (۷۳- علیرضا همایی‌فرد)، امیرمحمد رزاق‌نیا (۸۸- ضرغام سعداوی)، یعقوب براجعه، ماهان صادقی (۵۷- کسری طاهری)، ابوالفضل موردی (۷۳- محمد عسگری)، اسماعیل قلی‌زاده (۸۸- رضا غندی‌پور)

می‌توانستیم مقابل انگلیس به پیروزی برسیم اما بدشانس بودیم

حسین عبدی پس از شکست تیم ملی ایران مقابل انگلیس اظهار داشت: عذرخواهی می‌کنم از مردم عزیز ایران که نتوانستیم در این بازی پیروز شویم و متحمل شکست شدیم. انگلیس با خوش شانسی توانست گلزنی کند، البته که آن‌ها قهرمان جهان بودند.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان افزود: می‌توانستیم مقابل انگلیس به پیروزی برسیم اما این اتفاق رخ نداد، یک گل زدیم و می‌توانستیم بازی را اداره کنیم اما متاسفانه باران شدیدی آمد و تیم حریف به این آب و هوا عادت داشت.

عبدی عنوان کرد: ما بعد از برزیل ۲ روز ریکاوری داشتیم و عملا در این دو سه روی با دو تیم قهرمان جهان بازی کردیم. خیلی دوست داشتیم بعد از برزیل با تیم کالدونیا بازی کنیم اما به مصاف انگلیس رفتیم. بازهم عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم که بتوانیم این نتیجه جبران کنیم.

Share