توهین دوطرفه اوگارته به دی‌پائول و مسی

درگیری شدید با دخالت لئو، کتک خوردن محافظ مسی!

درگیری بازیکنان آرژانتین و اروگوئه در بازی این دو تیم و حضور فعال لیونل مسی در متن درگیری، توجه رسانه‌ها و هواداران را جلب کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ورزش سه، بامداد امروز در نیمه اول بازی جذاب آرژانتین و اروگوئه در مقدماتی جام جهانی، یک حادثه زشت بین بازیکنان دو تیم رخ داد. در یک اتفاق تکان‌دهنده، لیونل مسی، کاپیتان آرژانتین، به یک درگیری وارد و باعث شدت پیدا کردن آن شد.

این نزاع پس از آن آغاز شد که یک کاشته در پشت محوطه جریمه برای آرژانتین به‌دست آمده بود. در وقفه‌ای که پیش آمده بود، رودریگو دی‌پاول، هافبک آرژانتینی، با ماتیاس اولیورا، مدافع اروگوئه، جر و بحث و تبادل نظر کردند. کمی بعد دو بازیکن شروع به هل دادن یک‌دیگر کردند و درگیری کمی بالاتر گرفت. کم‌کم دیگر بازیکنان حاضر در زمین مجبور به مداخله شدند.

با این حال، پس از اینکه لیونل مسی از پشت سر آمد و اولیورا را هل داد، درگیری بسیار شدیدتر شد. در کم‌ترین زمان، دیگر بازیکنان آرژانتینی نیز وارد صحنه شدند. مسی ابتدا آرنج راستش را به سینه اولیورا کوبید و سپس دست چپش را برای مدت کوتاهی دور گردن بازیکن اروگوئه‌ای قرار داد. این اتفاق شوکه‌کننده و دخالت شدید مسی باعث تعجب افراد حاضر در استادیوم و هواداران شد.

بازیکنان یکی پس از دیگری با هم‌دیگر بحث می‌کردند و یک‌دیگر را هل می‌دادند. در حالی که این جدل با دخالت داور و باقی بازیکنان در حال فروکش کردن بود، مانوئل اوگارته، هافبک پاری‌سن‌ژرمن به دی‌پاول چیزی گفت که باعث عصبانیت او و باقی آرژانتینی‌ها شد.

این بازیکن با لفظ و حرکتی زشت به دی‌پاول بابت اینکه همیشه از مسی پشتیبانی و حمایت می‌کند و به نوعی بادیگارد او است، کنایه انداخت. فیلم این حرکت به شکل گسترده در فضای مجازی پخش شد و هواداران به آن واکنش‌های مختلفی نشان دادند.

یکی از نکته‌های جالب این درگیری این بود که همیشه از رودریگو دی‌پاول به‌عنوان بادیگارد مسی نام می‌بردند اما در بازی دیشب این مسی بود که به کمک هم‌تیمی‌اش رفت و از او در برابر بازیکنان اروگوئه دفاع کرد.

در نهایت پس از آرام شدن وضعیت، مسی پشت توپ قرار گرفت و ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که توپ به شکل خطرناکی پس از برخورد به تیر عمودی، از بالای دروازه به بیرون رفت.

آن‌ها دقایقی بعد گل اول را خوردند و در نیمه دوم هم علاوه بر اینکه نتوانستند گل را جبران کنند گل دیگری دریافت کردند و بازی را دو بر صفر باختند. این اولین باخت آن‌ها پس از شکست برابر عربستان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود.

مسی پس از بازی درباره درگیری‌اش در نیمه اول گفت: «ترجیح می‌دهم در مورد برخی از رفتارهای آن بازیکنان نظرم را نگویم. اما این جوانان باید احترام گذاشتن را از بزرگترهایشان بیاموزند. این بازی همیشه پرفشار و سخت اما با احترام فراوان همراه بوده است. آن‌ها باید کمی ادب و احترام یاد بگیرند.»

Share