درمان گیاهی کبد چرب در منزل

دمنوش مصفی خون، اولین چای گیاهی مخصوص کبد چرب، تصفیه‌خون و پاک‌سازی صورت است که توسط شرکت ایرانی دکتر بیز تولید می‌شود. این محصول سازگاری زیادی با بدن داشته و از بهترین نوشیدنی‌های گیاهی به‌شمار می‌رود.

دمنوش مصفی خون، یکی از نوشیدنی‌های پرخاصیت گیاهی است که به تصفیه و پاکسازی خون، درمان جوش‌های ناشی از کبد چرب، افزایش عملکرد قلب و عروقی و سم‌زدایی کلی بدن کمک می‌کند. اگر مبتلا به کبد چرب هستید یا به‌دنبال یک داروی گیاهی خانگی برای درمان آن می‌گردید، از مصرف این دمنوش شگفت‌انگیز غافل نشوید.

کبد مهم‌ترین عضو بدن است که تأثیر زیادی بر هضم غذا و ذخیره انرژی می‌گذارد. ازکارافتادن این قسمت، عوارض خطرناکی را به‌دنبال دارد. این بیماری خود را به‌صورت درد شکمی، تب، حالت تهوع و خون‌ریزی نشان می‌دهد. ما در این گفتار، بهترین روش مؤثر برای درمان کبد چرب را بیان کرده‌ایم. این مقاله می‌تواند به‌تمام سوال‌های شما در این زمینه پاسخ ‌دهد.

درمان کبد چرب از طریق دمنوش مصفی خون

Close up of female doctor holding green tree in hands

تجمع بیش از ۱۰درصد چربی‌های بدن در این نقطه، باعث ایجاد کبد چرب در افراد می‌شود. یکی از دلایل اصلی‌ بروز این بیماری‌، اضافه‌وزن است که با رژیم غذایی اصولی و داروی گیاهی مناسب می‌توان از ابتلا به آن جلوگیری کرد. درصورت عدم تشخیص سریع و درمان مناسب، می‌تواند منجر به بیماری سیروز شود.

این اندام حیاتی به‌طور طبیعی چربی دارد و درصورت تغذیه غذایی نامناسب و عوامل ژنتیکی، باافزایش میزان تجمع چربی در این ناحیه، می‌تواند باعث ایجاد کبدچرب ‌شود. این بیماری شایع و خاموش با احساس درد در بالای شکم و کاهش وزن مفرط بروز پیدا می‌کند. مسلما استفاده از راه‌های غیر دارویی برای تسکین این علائم، تأثیر قابل‌ توجهی در سلامت بدن داشته و برای شما راحت‌تر است.

از علائم اصلی این بیماری می‌توان به خستگی مفرط، کاهش اشتها، کم‌شدن وزن، ضعف، مشکل در تمرکز، ادرار تیره‌رنگ و تعریق زیاد اشاره کرد. یکی از راهکارهای مؤثر و کاربردی در مواجهه با کبد چرب، استفاده از دمنوش مصفی خون است. این چای گیاهی با داشتن ترکیبات ارگانیک و طبیعی می‌تواند برای تقویت سلامت کبد، کاهش فشارخون و تصفیه‌خون مؤثر باشد.

نحوه مصرف دمنوش مصفی خون

برای مصرف این دمنوش پیشنهاد می‌شود، آن را در یک لیوان آب جوش با گنجایش ۲۵۰ سی سی، به‌مدت ۱۰ دقیقه برای دم‌شدن بهتر قرار دهید. بهترین زمان نوشیدن آن برای پاسخ‌دهی بیشتر، ۲ ساعت بعد از وعده‌های غذایی است.

درصورتی‌که برای مصارف درمانی ازجمله تصفیه‌خون، از چای گیاهی استفاده می‌کنید، نوشیدن ۲ لیوان از آن در طول روز کافی است. برای نتیجه بهتر، بدون ایجاد وقفه در طول درمان، مصرف دمنوش را به‌مدت ۵۰ روز ادامه دهید.

بیشترین میزان اثرگذاری دمنوش، زمانی است که معده خالی باشد. نیم ساعت قبل و بعد استفاده از آن، هیچ‌گونه مواد غذایی نباید میل کنید. درصورتی ‌که هدف شما رفع بیماری کبدچرب باشد؛ روزانه ۳ بار به اندازه یک لیوان از این چای، نیاز شما را برطرف می‌کند.

موارد مصرفی دمنوش مصفی خون

کبد یکی از اجزای مهم بدن است که در دفع مواد زائد ناشی از تخریب گلبول‌های قرمز خون، سم‌زدایی، تولیدکردن شاخص‌های انعقادی خون و تنظیم سوخت‌وساز چربی و قند نقش بسزایی دارد.

برای درمان این عضو مهم، روش‌های گوناگونی وجود دارد که ممکن است با امتحان آن‌ها به‌ نتیجه مطلوبی نرسیده باشید؛ درحالی‌‌که مصرف بعضی داروهای گیاهی به‌دلیل طعم تلخ و بدمزه، برای بعضی افراد خوشایند نیست اما استفاده از دمنوش مصفی خون ستین به‌سبب مزه خوب و عطر فوق‌العاده می‌تواند جایگزین مناسبی برای یک روند درمانی شیرین و لذت‌بخش باشد.

از این نوشیدنی گیاهی برای درمان جوش و آکنه، کاهش کلسترول خون و بهبود عملکرد کلی بدن استفاده می‌شود. برای التیام بهتر، درطول درمان از مصرف الکل و موادغذایی فرآوری‌شده خودداری کنید. هرچه تغذیه سالم‌تری داشته باشید و به میزان بیشتری آب، دمنوش و میوه مصرف کنید، بهبودی سریع‌تری خواهید داشت.

مطلوب است دمنوش شاتره را در جای خشک و خنک و دمای ۳۰ درجه سانتی‌گراد نگهداری کنید. همچنین مصرف دخانیات، موادغذایی شور، نوشیدنی کافئین‌دار، غذاهای سرخ‌شده و شیرینی‌های مصنوعی در زمان درمان ممنوع است.

اگر این چای را همراه با کلم، هویج، چغندر، گردو، کلم بروکلی و زغال اخته مصرف کنید؛ تأثیر سریع‌تری در بهبود عملکرد گردش‌خون و کبد خواهد داشت.

نوشیدنی شاتره برای کسانی‌ که داروهای وارفارین و آسپرین مصرف می‌کنند و خانم‌های باردار و شیرده ممنوع است. افراد با طبع سرد به‌دلیل افت فشار و احساس ضعف، می‌توانند دمنوش گیاهی را با عسل مصرف کنند.

خواص دمنوش مصفی خون

براساس طب سنتی، مصرف این چای‌ گیاهی بهترین روش برای درمان بیماری‌های داخلی و خارجی است زیرا از ترکیبات طبیعی و گیاهی تهیه شده و خطری برای سلامتی بدن ندارد. این دمنوش از ترکیب‌های کاسنی، شاتره، قاصدک، شیرین‌بیان، برگ مورد، گل همیشه‌بهار، گزنه، چای سبز، خارمریم و به‌لیمو تشکیل‌ شده که در کنار هم یک خاصیت دارویی و کارآمد را به‌‌وجود می‌آورد.

چای گیاهی مصفی خون، خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارد و طوری فرآوری شده که طعم آن به‌دلیل کاسنی و شاتره تلخ نباشد. ترکیب‌های گیاهی این دمنوش، از انباشته‌شدن چربی در کبد جلوگیری می‌کنند و در سلامت آن تأثیرگذار هستند. نوشیدن آن به‌دلیل خاصیت ضدالتهابی به تصفیه بدن از سموم و کاهش غلظت خون کمک می‌کند.

رادیکال‌های آزاد می‌تواند منجر به تخریت بافت‌ سلول‌های کبدی شود و به‌مرور زمان اثرات جبران‌ناپذیری به بدن وارد کند، نوشیدنی شاتره در جلوگیری از این فعالیت‌ها و سرطان کبد نقش چشم‌گیری دارد. این دمنوش با رفع غلظت خون و عمل پمپاژ راحت آن در خون‌رسانی به سایر اندام‌ها، سبب تعدیل مزاج ۴گانه و سلامت بدن می‌شود.

ازجمله دیگر فواید آن عبارت‌اند از:

  • ازبین‌بردن اگزمای مزمن، پسوریازیس، آکنه، کهیر و خارش پوستی
  • درمان مجازی صفراوی، دستگاه گوارش و کیسه صفرا
  • بهبود مشکلات پوستی، روماتیسم، عفونت و یبوست
  • پیشگیری از مشکلات قلبی و عروقی
  • کنترل چربی، عملکرد صحیح قلب و فشارخون
  • برطرف‌کننده خستگی ناشی از مشکلات کبد و تلخی دهان
  • نابودی انگل روده
  • بهترشدن عملکرد کیسه صفرا به‌دلیل داشتن خاصیت ضداسپاسم
  • نقش شوینده برای ازبین‌بردن ورم چشمی
  • یک دمنوش خوب برای افراد سیگاری و الکلی
  • کمک به دفع ادرار و هضم بهتر غذا و جلوگیری از یبوست
  • کاهش کلسترول خون
  • اسپاسم روده‌ها
  • پاک‌سازی کلیه‌ها
  • دفع سودا از بدن
  • بهبود ام اس و بیماری‌های خودایمنی
  • کمک به عملکرد صحیح دستگاه گوارش
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • جلوگیری از بیماری‌های یرقان و ضعف معده

خرید دمنوش مصفی خون

مصرف این چای گیاهی نشاط‌آور بوده و برای پاک‌سازی خون و کبد می‌توانید از آن استفاده کنید. با توجه ‌به ترکیب‌های موجود در این نوشیدنی، بااطمینان می‌توان گفت یکی از مؤثرترین روش‌ها برای نابودی بیماری کبد چرب و سلامت کلی بدن، استفاده از این چای است. با خرید دمنوش مصفی خون ستین یک‌بار برای همیشه بدن خود را از شر کبدچرب رها سازید.

این دمنوش گیاهی با خاصیت فوق‌العاده، توسط شرکت دکتر بیز تولید شده و دارای مجوز رسمی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت است. این نوشیدنی با ترکیبات گیاهی یونیک و طبیعی، توسط خود شرکت به تمام نقاط ایران عرضه می‌شود.

چای گیاهی شاتره، ترکیبی از گیاهان پرخاصیت برای تقویت کبد است که توسط کارشناسان طب سنتی تولید می‌شود. مصرف منظم معجون مصفی خون می‌تواند به حفظ و ارتقای سلامتی کمک کند. رشد گیاهان موجود در این دمنوش از زمان کاشت و پرورش تا بسته‌بندی کاملا بهداشتی در کارخانه زیرنظر متخصص صورت می‌گیرد.

جمع‌بندی

دمنوش مصفی خون با ترکیبات طبیعی، برای درمان کبد چرب بسیار مفید و کاربردی است. این بیماری خطرناک بوده و درصورت عدم پیشگیری می‌تواند مرگ‌بار نیز باشد. برای درمان آن روش‌های مختلفی ازجمله داروهای شیمیایی، رژیم غذایی اصولی، حجامت و دمنوش‌های گیاهی وجود دارد.

قطعا مصرف ترکیب‌های شیمیایی می‌تواند برای بدن خطرناک باشد چه‌ بسا که منجر به بیماری‌های دیگر هم شود. همان‌طورکه می‌دانید استفاده از داروهای گیاهی برای سلامتی کلی بدن مفید هستند و حتی ممکن است از بیماری‌های دیگر مانند عفونت داخلی نیز پیشگیری کنند. به همین دلیل در این مقاله برای شما مخاطبان بهترین راه درمان را معرفی کرده‌ایم تا سریع‌تر به نتیجه مطلوب برسید.

شرکت دیجی نفیس با سابقه چندین ساله خود در جهت ارتقای خدمات، ارائه کالاهای باکیفیت و مشاوره تخصصی جهت انتخاب بهترین محصول، تلاش می‌کند تا تجربه خریدی لذت‌بخش را برای شما مشتریان عزیز فراهم کند.

Share