روز پرکار آتش نشانی رشت؛

حوادث ناشی از وزش شدید باد در رشت به ۳۲ مورد رسید+ عکس

آتش نشانی رشت اعلام کرد تا ساعت ۱۸ شاهد سقوط ۱۷اصله درخت در سطح شهر بودیم که ضمن آسیب به سه خودروی سواری سقف ۲ باب منزل مسکونی نیز نسبتا تخریب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهرام مومنی رییس سازمان آتش نشانی رشت در گفتگو با روابط عمومی سازمان آتش نشانی اظهار کرد: نخستین حوادث ناشی از وزش شدید باد حوالی ظهر امروز دوشنبه ۲۹آبان۱۴۰۲به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد که تا ساعت ۱۸ شاهد سقوط ۱۷اصله درخت در سطح شهر بودیم که ضمن آسیب به سه خودروی سواری سقف ۲ باب منزل مسکونی نیز نسبتا تخریب شد.

وی در ادامه به ۸ مورد حوادث ناشی از سقوط داربست، نمای ساختمان و حلب اشاره کرد و ادامه داد: در این میان سقف دوباب منزل مسکونی باتوجه به وزش شدید باد دچار شکستگی و آسیب جدی دید.

این مسوول از آتش سوزی علفزار در۷نقطه از شهر رشت اشاره کرد و گفت: باتوجه به خشکی هوا و وزش شدید باد بحمدا…این آتش سوزی‌ها به منازل مسکونی و اماکن همجوار سرایت نداشت و آتش نشانان سریعا نسبت به مهار و اطفای آتش اقدام کردند.

در مجموع این حوادث که آتش نشانان ضمن ایمن‌سازی وبرشکاری درختان آسیب دیده در سطح شهر اقدام کردند گزارشی مبنی بر آسیب جانی دریافت نشد.

هم اینک تیم‌های عملیاتی ۱۵ایستگاه آتش نشانی رشت باتوجه به شرایط جوی و احتمال رخداد حوادث احتمالی در آماده باش به سر میبرند.

Share