نماینده ولی‌فقیه در گیلان در دیدار با معاون پارلمانی رئیسی:

حرکت و تلاش دولت سیزدهم واقعاً انقلابی است | دولت سازوکاری ایجاد کند تا مردم خدمات را ببینند

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه میدان دادن به جوانانِ توانمند و بانشاط موجب تشویق و امیدواری نسل جدید و آینده خواهد شد گفت: معتقدیم این نسل باید امیدوار باشد البته نه امید کاذبانه.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت‌الله رسول فلاحتی در دیدار با دکتر سید محمد حسینی معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به دستاوردها و خدمات خوب دولت سیزدهم اظهار داشت: توأمانی تورم و مشکلات اقتصادی باعث شده بعضی خدمات دولت دیده نشود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه نگاه لیبرالی به اقتصاد کشور در بعضی دولت‌ها باعث محرومیت برخی استان‌ها و ایجاد آسیب شد گفت: بجز دولت شهید رجایی و رهبری، سایر دولت‌ها که روی کار آمدند بعضاً نگاه انقلابی نداشتند اما حرکت و تلاش دولت سیزدهم واقعاً انقلابی است.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به تلاش مجدانه، مستمر و میدانی دولت سیزدهم برای رفع مشکلات مردم خاطرنشان کرد: توجه همه‌جانبه و به‌موقع دولت در عرصه‌های مختلف برای مشکلات قابل تقدیر است.

امام جمعه رشت با تاکید بر ضرورت توجه و میدان دادن به نیروهای توانمندِ جوان در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: جوانان توانمند و دلسوز را باید وارد عرصه کنیم؛ این نکات به استانداران توصیه و تاکید شود.

وی با بیان اینکه میدان دادن به جوانانِ توانمند و بانشاط موجب تشویق و امیدواری نسل جدید و آینده خواهد شد اظهار کرد: همه مسئولان باید ایجاد امید در نسل جدید را جدی بگیرند؛ معتقدیم این نسل باید امیدوار باشد البته نه امید کاذبانه.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان ضمن ابراز خرسندی از استقبال جوانان برای شرکت در انتخابات مجلسِ آینده گفت: رهبر معظم انقلاب نیز همواره تاکیداتی پیرامون ورود جوانانِ علمی، توانمند، صاحب اراده و ایده به عرصه‌های مدیریتی و مهم داشته‌اند که باید مورد توجه باشد؛ ما معتقدیم این طیف از جوانان در کشور، بسیار هستند.

آیت‌الله فلاحتی ادامه داد: افتتاح فاز ۱۱ پارس جنوبی نیز اخیراً با اتکا به توانمندی‌های داخلی و استفاده از ظرفیت جوانان رقم خورد که نشان می‌دهد در همه عرصه‌ها افراد توانمندی داریم که باید از وجود و ظرفیت آنان به خوبی استفاده شود.

امام جمعه رشت خواستار ایجاد ساز و کاری جهت دیده شدن بیشتر تلاش‌ها و خدمات دولت شد و تصریح کرد: دولت سازوکاری ایجاد کند تا مردم خدمات و تلاش‌های دولت را ببینند.

وی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی ما دستخوش حادثه است خاطرنشان کرد: توسعه اختیارات برای نمایندگان عالی دولت در استان‌ها یکی از عوامل تاثیرگذار در این عرصه است که باید توجه شود.

Share