قاتل اجیر شده بود

حدیث اسلامی به قتل رسید؛ پای همسر در میان است

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز خراسان رضوی در خصوص پرونده قتل «حدیث اسلامی» دستور ویژه برای انجام تحقیقات کامل صادر کرد.

حدیث اسلامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز خراسان رضوی در خصوص پرونده قتل «حدیث اسلامی» دستور ویژه برای انجام تحقیقات کامل صادر کرد.

 محمدحسین درودی روز دوشنبه افزود: از بازپرس قتل دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خواسته شده تا در ادامه اقدامات قضایی، تحقیقات کاملی را در زمینه پرونده قتل حدیث اسلامی به صورت ویژه انجام دهد.

وی اضافه کرد: در پی مفقود شدن حدیث اسلامی در مشهد توسط همسر و مادر وی و طرح شکایت، پرونده قضایی تشکیل و اقدامات قانونی آغاز شد، پس از انجام تحقیقات مقدماتی، همسر نامبرده به عنوان مظنون بازداشت و سپس ۲ فرد دیگر نیز دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز خراسان رضوی افزود: پس از انجام اقدامات فنی، مشخص شد قتل با همدستی همسر این خانم و توسط فرد «اجیر شده» انجام شده است.

وی بیان داشت: با ادامه تحقیقات و پس از کشف جسد فرد، آلت قتل و طلا‌های مقتول نیز کشف و کلیه اقدامات لازم از جمله بررسی‌ها در حوزه پزشکی قانونی انجام شد.

درودی گفت: پس از به دست آمدن سرنخ‌هایی از چگونگی وقوع جنایت و در ادامه تحقیقات از فرد سوم رفع ظن شد.

گفتنی است، این پرونده متهم دیگری نداشته و با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی تحقیقات تکمیلی توسط بازپرس ویژه در حال انجام است، همچنین از کلیه افراد و اصحاب رسانه و مطبوعات خواسته شده تا از هرگونه گمانه زنی و اظهارنظر غیرموثق و خارج از مجرای قانونی خودداری کنند و طبق شواهد پرونده تا این مرحله از تحقیقات و بر اساس اقرار متهمین، اتهام همسر مقتول معاونت در قتل و اتهام فرد اجیر شده، مباشرت در قتل است.

طبق اعلام خانواده حدیث اسلامی (٢۶ ساله) به پلیس، وی بامداد ۲۹ مهر ناپدید شده بود. جسد این زن جمعه شب (۱۲ آبان ماه) در اطراف مشهد در حوالی باغ همسرش کشف و شناسایی شد.

طبق گفته بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، متوفی به ضرب یک گلوله از اسلحه کلت به قتل رسیده بود.

Share