بلیط دبی در چه زمانی ارزان می‌شود؟

یکی از راه‌های کم‌کردن هزینه سفر، تهیه ارزان بلیط دبی است. اگر دلتان می‌خواهد سری به این شهر بزنید و تفریحات و جاذبه‌های آن را از نزدیک ببینید و تجربه کنید؛ بهتر است زمان مناسب تهیه بلیط را بشناسید.

گران‌بودن سفر به دبی غیر قابل ‌انکار است؛ اما این شهر با پیشرفت‌هایی که در سال‌های اخیر تجربه کرد، به جایی تبدیل شده ‌است که افراد زیادی از قسمت‌های مختلف جهان مشتاق سفر به آن هستند. یکی از راه‌های کم‌کردن هزینه سفر، تهیه ارزان بلیط دبی است. اگر دلتان می‌خواهد سری به این شهر بزنید و تفریحات و جاذبه‌های آن را از نزدیک ببینید و تجربه کنید؛ بهتر است زمان مناسب تهیه بلیط را بشناسید؛ چون بخش زیادی از هزینه به تهیه بلیط اختصاص پیدا می‌کند. در ادامه برایتان می‌گوییم چه زمان‌هایی پرواز تهران دبی ارزان‌تر است که در همان زمان به سراغ خرید آن بروید.

فصل گرما بلیط ارزان دبی منتظر شما است

دبی شهری کویری است که آفتاب سوزان در زمستان هم دست‌بردار نیست. زمانی‌که قصد می‌کنید بلیط تهران دبی را بگیرید، باید بین روزهای گرم و گرم‌تر دست به انتخاب بزنید. بهترین زمان سفر به دبی زمستان است که هوا گرمای کمتری دارد؛ اما از آن‌جایی که بیشتر افراد به دلیل مطبوع‌تر بودن هوا، این زمان را انتخاب می‌کنند؛ قیمت‌های رزرو بلیط دبی تهران و هتل بالاتر از سایر اوقات سال است؛ پس، بهتر است در این زمان به دنبال بلیط ارزان نباشید.

به جای زمستان، تابستان فصل مناسب سفر ارزان به دبی است. به دلیل گرما افراد کمی در این زمان به این شهر سفر می‌کنند؛ اما خبر خوش این است که همین مساله روی قیمت‌ها تاثیر می‌گذارد و قیمت بلیط دبی کمتر از روزهای دیگر سال می‌شود. از طرف دیگر، این شهر جز پیشرفته‌ترین شهرهای آسیا به‌حساب می‌آید؛ یعنی خیالتان راحت باشد بهترین امکانات را در آن‌جا دریافت می‌کنید.

ماه‌های مناسب سفر به دبی را فراموش نکنید

دبی از جمله کشورهایی است که افراد برای تعطیلات مختلف مانند عید نوروز به آن سفر می‌کنند. اکثر افراد می‌خواهند در این زمان به سراغ تفریحات بی‌انتهای دبی بروند. در این زمان باید به سفر ارزان به دبی فکر نکنید؛ چون این زمان‌ها، هزینه گران‌تر از تمام اوقات دیگر سال است؛ اما ماه‌هایی مانند اردیبهشت، مهر، آبان و بهمن که افراد با کار و درس گره‌خورده‌اند؛ کمتر فرصت دارند که به دبی سفر کنند؛ به همین خاطر، رزرو بلیط دبی تهران در این زمان قیمت پایین‌تری نسبت به زمان‌های دیگر دارد.

زمانی‌که می‌خواهید برنامه سفر به دبی را بچینید، حتما به تقویم نگاهی بیاندازید و تاریخ‌های مهم را چک کنید. برای سفر به دبی نباید تنها به مناسبت‌های داخلی فکر کنید. برای این مقصد باید به فکر تعطیلاتی مانند کریسمس و سال نوی میلادی هم باشید. در این زمان، افراد زیادی از کشورهای مختلف به این شهر سفر می‌کنند؛ بنابراین، دست روی هر بلیط یا هتلی که بگذارید، حتما با قیمت بالای رزرو آن روبه‌رو می‌شوید؛ پس، این زمان‌ها را هم هنگام رزرو در نظر بگیرید و در این اوقات، به سراغ سفر دبی نروید.

اواخر هفته چمدان خود را به مقصد دبی ببندید

قیمت بلیط هواپیما دبی در روزهای مختلف هفته هم با هم فرق می‌کند؛ پس، باید در روزهایی بلیط سفرتان را رزرو کنید که ارزان‌تر از بقیه روزها باشد. برای سفرهای خارجی مانند شهر دبی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه برای شروع سفر ارزان مناسب هستند. در این روزها بازار سفرهای داخلی داغ است و قیمت بلیط‌ آن‌ها گران است؛ اما سفر به دبی این روزها قیمت پایین‌تری دارند. از آن‌جایی هم که یکشنبه، آخر هفته میلادی به حساب می‌آید، بلیط به دبی گران است؛ اما این زمان برای برگشت و تهیه بلیط دبی به تهران قیمت مناسبی دارد.

برای بلیط ارزان دبی سحرخیز باشید

معمولا اکثر افراد می‌خواهند که روز راهی فرودگاه شوند؛ به همین خاطر، فرودگاه در این ساعت از شبانه‌روز شلوغ‌تر از هر زمان دیگر است و کارها با سرعت پایینی در آن‌جا انجام می‌شوند. درصورتی‌که نیمه شب و صبح زود بهترین زمان برای سفر هستند. با توجه به تقاضای کم، قیمت بلیط دبی در این زمان کمتر از سایر ساعات روز است. از طرف دیگر، با توجه به حضور کم افراد، کارها سریع‌تر انجام می‌شود. اگر هم نتوانستید در همان ساعت در فرودگاه حاضر شوید، نیازی به صبر کردن تا روز بعدی نیست؛ چون می‌توانید از پروازهای دیگر همان روز استفاده کنید.

در فلای تودی بلیط دبی را ارزان‌تر می‌شود

برای رزرو پرواز دبی به تهران و برعکس به دنبال ارزان‌ترین گزینه هستید، سری به فلای تودی بزنید. در این سایت، برای تمام تاریخ‌ها می‌توانید بلیط سفر به دبی خود را رزرو کنید؛ چون فلای تودی تمام ایرلاین‌های فعال بین تهران و دبی را پوشش می‌دهد. پس، می‌توانید به‌صورت آنلاین و تنها با چند کلیک بلیط مناسب و ارزان خود را از میان گزینه‌های مختلف پیدا کنید.

علاوه‌بر این، اگر احساس کردید که پیداکردن بلیط ارزان برایتان سخت است، به سراغ تقویم و نمودار قیمتی این سایت بروید. اگر تاریخ سفرتان را انتخاب کنید، تقویم قیمتی به شما می‌گوید که در روزهای قبل و بعد همان تاریخ، کدام روز بلیط ارزان‌تری دارد. همین‌طور، نمودار قیمتی هم شما را در جریان کمترین و بیشترین قیمت بلیط دبی می‌گذارد. با این اطلاع متوجه می‌شوید که در کدام زمان نباید به دنبال بلیط ارزان باشید.

Share