رئیس هیات اتومبیلرانی رودسر خبر داد؛

برگزاری مسابقات قویترین‌های آفرود ایران در رودسر+ اسامی برترین‎ها

پژمان خسرودوست، رئیس هیات اتومبیلرانی رودسر گفت: چهارمین دوره مسابقات اتومبیلرانی آفرود با عنوان قویترین‌های آفرود ایران در رودسر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پژمان خسرودوست، رئیس هیات اتومبیلرانی رودسر گفت: در این رقابت‌ها که دو روز در پیست تخصصی آفرود و موتور کراس مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری رودسر برگزار شد ۸۶ اتومبیران از استان‌های گیلان، مازندران، قزوین، البرز، تهران، خراسان رضوی، قم، فارس، کردستان و کرمانشاه حضور داشتند.

پژمان خسرودوست افزود: در کلاس A مَوِریک، کاوه ناظر از تهران اول، حامد سلیمی از البرز دوم، قاسم محمد زاده از مازندران سوم شدند.

وی گفت: در کلاس B مَوِریک علی فلاح از گیلان اول شد، علی عالم رهنما از تهران و میثم حسنی از البرز دوم و سوم شدند.

رئیس هیات اتومبیلرانی رودسر ادامه داد: در کلاس یک آفرود امید نوروزی از گیلان به مقام نخست رسید، مرتضی مولایی از تهران و رضا بیرامی از البرز عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

پژمان خسرودوست اضافه کرد: در کلاس ۲ آفرود قاسم وکیلی از قزوین، مرتضی نوری الاصل از کرمانشاه و سجاد وکیلی از قزوین مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی گفت: در کلاس سوم آفرود آرمان پوشایی از فارس مقام نخست را کسب کرد، محمد اندی کولایی از تهران و مهدی بیدخوری از تهران عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

رئیس هیات اتومبیلرانی رودسر گفت: در کلاس چهارم آفرود اشکان شیرنژاد و قاسم محمدزاده از مازندران اول و دوم شدند، ذکریا بهرام میرزایی از کرمانشاه به مقام سوم دست یافت.

خسرودوست افزود: عنوان بهترین زمان مسابقات هم به امید نومیدی از گیلان رسید.

وی گفت: در رقابت‌های بخش بانوان هم سمانه رضائی از تهران، فاطمه چیت ساز از البرز و مرضیه نقیبی از مازندران به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس هیات اتومبیلرانی رودسر تصریح کرد: در مجموع رقابت‌های تیمی، تهران قهرمان شد، گیلان به مقام دوم رسید و تیم‌های قزوین و البرز مشترکا سوم شدند.

Share