گزارش حادثه در صحن مجلس قرائت می شود

بازدید عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از خرابه های کمپ ترک اعتیاد لنگرود

حسین حاتمی در حاشیه جلسه بررسی ابعاد حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد «گام اول رهایی» لنگرود گفت: گزارش تهیه شده در صحن مجلس قرائت می شود.

ی کمپ ترک اعتیاد «گام اول رهایی» لنگرود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسین حاتمی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی جهت بررسی ابعاد حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد «گام اول رهایی» لنگرود از محل حادثه بازدید کرد.

حسین حاتمی در حاشیه جلسه بررسی ابعاد حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد «گام اول رهایی» لنگرود که با حضور نمایندگان مجلس برگزار شد، با بیان اینکه نیازمند اطلاعات لازم درباره مجوزها و استعلام ها و استانداردهای کمپ مذکور هستیم، اظهار کرد: اقدامات انجام شده درباره مدیریت میدانی صحنه ارزشمند بوده، اما باید عوامل و زمینه های بروز و ظهور این اتفاق را بررسی کنیم و به روایت نهایی برسیم.

وی با اشاره به انجام بازدید از صحنه و محل اتفاق، افزود: بررسی گزارشات آتش نشانی و روند صدور مجوزها و مجموعه بازرسی ها و اقدامات تامینی نهادهای متولی و ناظر و اظهارنظرهای ذی نفعان و… در دستور کار قرار دارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گزارش تهیه شده در صحن مجلس قرائت می شود و لذا باید جامع و مانع باشد، تصریح کرد: باید اقدام به جلوگیری از حوادث این چنینی کنیم.

حاتمی با تاکید بر لزوم شناسایی مقصران و تعیین حق و حقوق ذی نفعان و ارائه تدابیر و تذکرات لازم، بیان کرد: یک جمع بندی با حضور استاندار و مقامات استان خواهیم داشت و نظرات را می شنویم تا در گزارش نهایی لحاظ کنیم.

وی حادثه آتش سوزی را بسیار تلخ دانست که نباید تکرار شود و خاطرنشان کرد: پیگیری های لازم برای تعمیم موضوع و جلوگیری از تکرار آن در سایر بخش ها نیز انجام خواهد شد.

وی همچنین در مراسم یادبود جان باختگان در مسجد کلیدبر حضور یافت.

Share