رییس سازمان آتش نشانی رشت خبر داد؛

انفجار در جایگاه CNG میدان گیل رشت یک کشته و چند مصدوم بر جای گذاشت

بنا بر اعلام آتش نشانی، حادثه انفجار در جایگاه cng واقع در بلوار پایانه جنب ترمینال مسافربری گیل رشت یک کشته و چند مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حادثه انفجار در جایگاه cng واقع در بلوار پایانه جنب ترمینال مسافربری گیل رشت به ساعت ۹:۴۰ صبح امروز سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ رخ داد.

شهرام مومنی رییس سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه این جایگاه همجوار ایستگاه ۶ آتش نشانی واقع است، گفت: سریعا تیم‌های عملیاتی با توجه به صدای مهیب انفجار به جایگاه cng اعزام شدند و نسبت به ایمن‌سازی محل حادثه و رفع خطرات احتمالی اقدام کردند.

این مسوول با بیان اینکه تاکنون این حادثه یک کشته (مرد) داشته است، گفت: حادثه از یکدستگاه خودروی نیسان یخچال دار که در حال سوختگیری بود آغاز شد که ضمن کشته شدن یک نفر دو شخص دیگر نیز بواسطه شدت آسیب‌های وارده راهی بیمارستان شدند.

وی با بیان اینکه علت بروز حادثه هم اینک توسط کارشناسان مستقر در محل در دست بررسی است ادامه داد: تعدادی از خودورها که جهت سوختگیری در جایگاه مستقر بودند نیز دچار آسیب شدند.

نتایج بررسی اولیه کارشناسان در خصوص حادثه انفجار در جایگاه CNG

۱۲۵ رشت- در بررسی های اولیه کارشناسان سازمان آتش نشانی رشت در خصوص حادثه انفجار در جایگاه CNG واقع در بلوار پایانه جنب ترمینال مسافربری گیل رشت مشخص گردید.

با توجه به هشدارهای اپراتور جایگاه مبنی برتاکید بر پیاده شدن سرنشین خودروی یخچال دار که راننده آن به جهت سوختگیری خارج از خودرو بوده متاسفانه سرنشین از خودرو پیاده نمی شود و همین امر باعث می گردد سرنشین در این حادثه جان خود را از دست بدهد.

از سوی دیگر متاسفانه از تاریخ انقضای سیلندر بالغ بر یک سال گذشته و این خودرو فاقد معاینه فنی بوده است.

Share