مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان:

گذر از تابستان با خاموشی صفر بزرگترین دستاورد بود | حذف ۷۰۰ پایه چوبی فرسوده

محمدتقی مهدیزاده مدیر عامل شرکـت توزیع نیروی برق استان گیلان طی گزارشی خلاصه عملکرد این شرکت در ۶ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدیزاده ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی و بدون منت کارکنان توزیع برق گیلان خاطرنشان کرد: در سال گذشته و ۶ ماهه ابتدای سالجاری و با وجود برخی مشکلات اقتصادی، با برنامه ریزی صحیح و بسیج امکانات برای تامین برق مطمئن مشترکین و اصلاح شبکه‌های توزیع برق باتوجه به رشد مصرف انرژی در استان گام‌های بزرگ و موثری برداشته شد.

وی گفت: با تلاش کارکنان ساعی این شرکت از ابتدای سال تا پایان شهریور ماه بیش از ۴۵۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف در کل استان احداث شد و هدف اصلی آن بازسازی شبکه‌های فرسوده با کابل خودنگهدار بود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان افزود: بمنظور اصلاح شبکه و تامین برق پایدار در این مدت بیش از ۳۱ کیلومتر خطوط شبکه فشار متوسط (۲۰ کیلوولت) بصورت زمینی، هوایی وکابل خود نگهدار احداث شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مهدیزاده تاکید کرد: باتوجه به ضرورت تقویت و بهسازی تاسیسات و خطوط در شش ماهه اول سالجاری قریب به ۷۰۰ پایه چوبی فرسوده فشار ضعیف و متوسط برکنار و ۳۴۸۱ پایه جدید بتونی و فلزی فشار ضعیف و متوسط در سطح استان نصب شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: در این بازه زمانی، تعداد ۲۰۸ دستگاه ترانسفورماتور (کمپکت، زمینی و هوایی) با ظرفیت ۳۱۷۶۰ کیلوولت آمپر، نصب و افزایش قدرت داده شد.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال تا پایان شهریور ماه ۱۷ هزار و ۲۷۷ مشترک شهری و روستایی جدید به تعداد مشترکان توزیع برق استان افزوده شد که از این میزان ۱۰۲ مشترک در حوزه مصارف سنگین قرار دارند.

مهدیزاده افزود: پیک بار غیرهمزمان مصرف در استان گیلان برابر با رقم ۲۴۸۱.۸ مگاوات بود که رکورد تاریخی در استان محسوب میشود و خداوند منان را شاکریم که با برنامه ریزی مدون و همراهی مردم بدون کوچکترین مشکل و خاموشی نوبتی موفق به عبور از فصل گرم شدیم.

وی تصریح کرد: درحال حاضر میزان بدهی مشترکین به شرکت توزیع برق گیلان تا پایان سال شهریور ماه، حدود ۳۸۵ میلیارد تومان است. مهدیزاده تاکید کرد: وصول مبلغ بدهی بخش‌های مختلف مشترکین به شرکت، تاثیر چشمگیر و بسزایی در خدمت‌رسانی مطلوب‌تر و با کیفیت بهتر به مردم شریف استان خواهد داشت.

مدیرعامل توزیع برق گیلان در پایان گفت: اینشرکت درحال حاضر قریب به یک میلیون و ۶۱۸ هزار مشترک در کل استان دارد که این حجم بالای تعداد مشترک، توزیع برق گیلان را در زمره یکی از بزرگترین شرکت‌های خدمات رسان کشور قرار داده است.

Share