درخواست قصاص

مرد بدبین صورت همسرش را به دلیل زیبایی اش سوزاند

‌مرد بدبین وقتی متوجه شد همسرش به خاطر زیبایی بیش از حد مورد توجه دیگران است از روی حسادت صورت او را با اسید سوزاند و خودش گرفتار پلیس شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایران،حدود یک سال قبل اهالی یکی از خیابان‌های جنوب تهران با شنیدن صدای فریادهای دلخراش زنی جوان به خیابان دویدند و ناگهان زن همسایه را دیدند که صورتش بشدت سوخته بود و فریاد می‌کشید. در همین موقع شوهرش نیز سوار بر یک موتورسیکلت از محل فرار کرد.

زن جوان که هدف اسیدپاشی قرار گرفته بود به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.

با اعلام موضوع به پلیس، خواهر این زن به مأموران گفت: شوهرخواهرم این بلا را سر او آورده است. خواهرم چند سال قبل ازدواج کرد. اما چون بسیار زیبا بود همیشه مورد توجه قرار می‌گرفت، همسرش هم این موضوع را فهمیده بود و روی او حساسیت زیادی داشت. حتی اجازه نمی‌داد خواهرم به تنهایی از خانه بیرون برود. خواهرم فکر می‌کرد اگر بچه‌دار شود اوضاع زندگی‌اش بهتر می‌شود، اما با آمدن بچه رفتار شوهرش بدتر شد. امین به هر بهانه‌ای خواهرم را به باد کتک می‌گرفت. حتی چند بار خواهرم در بیمارستان بستری شد. شوهرخواهرم کم‌کم پا را فراتر گذاشت و به او تهمت‌های غیراخلاقی می‌زد تا اینکه خواهرم خسته شد و به خانه ما آمد و گفت می‌خواهد طلاق بگیرد. او عاشق پسرش بود و شوهرش با سوءاستفاده از این نقطه‌ضعف خواهرم گفته بود اگر طلاق بگیرد دیگر اجازه نمی‌دهد بچه‌اش را ببیند. روز حادثه شوهرخواهرم به او زنگ زد و گفت بچه را آورده تا ببیند، خواهرم خوشحال شد و از خانه بیرون رفت اما ناگهان صدای فریادهایش را شنیدم و وقتی بیرون دویدم متوجه شدم روی صورت خواهرم اسید ریخته و سر و صورت و بدنش را سوزانده است. با دستگیری متهم، وی به جرمش اعتراف کرد و گفت: من قبلاً به همسرم گفته بودم اگر از من طلاق بگیرد زیبایی‌اش را نابود می‌کنم تا دیگر نتواند با کسی ازدواج کند. وقتی دیدم توجهی نکرد با ظرف اسید مقابل خانه خواهرش رفتم و او را سوزاندم.

درخواست قصاص

در حالی که زن جوان پس از بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شده بود، گفت: شوهرم بیماری روحی روانی دارد، او به همه چیز و همه کس بدبین بود و فکر می‌کرد همه به من نظر بد دارند، او حتی اجازه نمی‌داد برادرم به خانه‌مان بیاید یا برای خرید بیرون بروم. من هم از این زندگی خسته شدم و خواستم طلاق بگیرم، اما او زندگی‌ام را نابود کرد. حالا برایش درخواست اشد مجازات دارم.

با توجه به اینکه پزشکی قانونی سوختگی‌های عمیق روی سر، صورت و بخش‌هایی از بدن وی را تأیید کرده بود درخواست وی مبنی بر قصاص شوهرش به دادگاه ارائه شد.

پرونده مرد اسیدپاش با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا بزودی پای میز محاکمه بایستد.

Share