مربی کبدی زنان: شرمنده مردم شدیم

شکست غیرمنتظره دختران کبدی‌ ایران | طلای جاکارتا به برنز تبدیل شد

مربی تیم ملی کبدی بانوان گفت: اصلا انتظار نمی‌رفت چین تایپه چنین نمایشی داشته باشد. همه دنیا در حال پیشرفت هستند و چین تایپه هم از این موضوع غافل نبود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تیم ملی کبدی زنان ایران در مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو به مصاف چین تایپه رفت و با نتیجه ۲۴ بر ۳۵ مغلوب چین تایپه شد و به فینال این مسابقات نرسید. آنها به همراه نپال به مدال برنز مشترک دست یافتند.

شاگردان شایلا جین در مرحله مقدماتی نپال و بنگلادش را شکست داده بودند و به نیمه نهایی رسیده بودند.

تیم ملی کبدی زنان ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا به مدال طلا رسیده بود.

دیدار دیگر نیمه نهایی میان هند و نپال برگزار شد که هند با نتیجه ۶۱ بر ‌۱۷ پیروز شد. بنابراین دیدار نهایی میان چین تایپه و هند شنبه ۱۰:۳۰ صبح برگزار می‌شود.

سعیده جعفری، صدیقه جعفری، فاطمه خدابنده لو، غزال خلج، رویا داودیان، محدثه رجبلو، مریم سلگی، محبوبه سنچولی، فریده ظریفدوست، زهرا کریمی، فاطمه منصوری، راهله نادری نفرات تیم ملی کبدی ایران در این بازی‌ها بودند.

شایلا جین به عنوان سرمربی، سلیمه عبداله بخش به عنوان مربی و زهرا رحیمی نژاد به عنوان سرپرست هدایت این تیم را برعهده دارند.

مربی کبدی زنان: شرمنده مردم شدیم

سلیمه عبدالله بخش بعد از پایان دیدار کبدی بانوان ایران و چین تایپه و کسب مدال برنز بازی های آسیایی هانگژو اظهار کرد: بازی با چین‌تایپه یکی از سخت ترین بازی های ما در این دوره بود. چین تایپه واقعا تیم قدرتمندی نشان داد. اصلا انتظار نمی رفت که آنها چنین نمایشی داشته باشند. همه دنیا در حال پیشرفت هستند و چین تایپه هم از این موضوع غافل نبود. بچه های ما کمی دیر استارت زدند و متاسفانه نتیجه به این شکل رقم خورد. اصلا نمی دانم الان باید چه بگویم. فقط شرمنده مردم هستیم.

وی در خصوص برخی تغییرات در ترکیب تیم قبل از اعزام عنوان کرد: تغییر خاصی نداشتیم و آن چیزی که قرار بود باشد، اتفاق افتاد. فکر نمی کنم این اتفاق دلیل باخت ما باشد.

مربی تیم ملی کبدی در رابطه با برنامه این تیم بعد از پایان بازی های آسیایی گفت: امیدوارم امکانات بهتری در اختیار داشته باشیم. البته باید از فدراسیون تشکر کنم که امکانات خوبی برایمان فراهم کرد. بازی تدارکاتی اصلا نداشتیم و یک بازی با هند داشتیم که اصلا تاثیرگذار نبود. بعد از سال ۲۰۱۸ که قهرمان شدیم، هیچ بازی رسمی نداشتیم. ما می گوییم ۱۰ اردو با یک بازی تدارکاتی برابری می کند. شاید تنها نقص ما همین بازی تدارکاتی بود.

بازیکن تیم ملی کبدی بانوان: نمی‌دانم چه شد که اینقدر بهم ریخته بودیم

همچنین سعیده جعفری بعد از شکست برابر چین تایپه و کسب مدال برنز بازی های آسیایی اظهار داشت: اصلا فکرش را نمی کردیم که ببازیم. یک درصد هم انتظار نداشتیم به این شکل بازی کنیم. ما برنامه ریزی داشتیم که با اختلاف زیاد برنده شویم‌ و باید این اتفاق می‌افتاد، اما نمی‌دانم چه شد که اینقدر بهم ریخته بودیم.

وی افزود: حقمان بود که به فینال برویم و تیمی بودیم که لیاقت فینال رفتن را داشتیم. ما می خواستیم طلای جاکارتا را تکرار کنیم، اما نشد. واقعا متاسفم.

داوودیان: ۳،۴ روز در حال آنالیز چین تایپه بودیم‌

به گزارش ایسنا، رویا داوودیان نیز بعد از پایان مسابقه با چین تایپه و کسب مدال برنز توسط تیم ملی‌ کبدی بانوان اظهار داشت: ما خیلی تلاش کردیم و با یک‌ برنامه ریزی قوی وارد مسابقه شدیم. ما در سال ۲۰۱۸ هم با بی‌فکری و دست کم‌ گرفتن به این تیم باختیم، اما این بار آمده بودیم که ببریم. برد حق تیم چین تایپه بود. ما خیلی تلاش کردیم، اما نشد.

وی درباره اینکه نمایش تیم ملی ایران با بازی های قبلی متفاوت بود، گفت: می توانم‌ بگویم، امروز روز ما نبود. ما ۳،۴ روز در حال آنالیز چین تایپه بودیم‌ و همه ۷ بازیکنی که در زمین بودند را آنالیز کرده بودیم‌. متاسفانه آنطور که می‌خواستیم نشد.

Share