امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان

سیل در مرادلو مشگین‌شهر جان یک نفر را گرفت

در اثر بارندگی و جاری شدن سیل شبانه در بخش مرادلو شهرستان مشگین شهر یک نفر جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار مشگین‌شهر با اعلام این خبر اظهار کرد: بارش سنگین باران و وقوع سیل خسارت‌های قابل توجهی به جاده‌های ارتباطی روستا‌های پشته قره آغاج، مازافا، گلنوجه، نوری کندی و قشلاقات بخش مرادلو وارد کرد و متاسفانه یک خانم از اهالی روستای گلسن گورسن طعمه سیل شد.
شهرام محمدی گفت: علاوه بر این سیل صد‌ها راس از دام‌های اهالی را تلف و به زمین‌های باغی و کشاورزی این بخش خسارت وارد کرد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل یک نفر مفقودی (زن ۴۵ ساله) سیل شهرستان مشگین شهر را پیدا کردند.
به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، حمید قویدل با بیان این مطلب افزود: طبق گزارش دریافتی در ساعت ۲۲:۱۵ روز ۱۱ مهر مبنی بر مفقودی خانم ۴۵ ساله بر اثر وقوع سیل و آبگرفتگی در روستای گلسن گورسن بخش مرادلو در شهرستان مشگین شهر نجاتگران این جمعیت به منطقه اعزام شدند.
وی افزود: ۲ تیم عملیاتی متشکل از ۸ نفر نجاتگر در قالب یک تیم ارزیاب و یک تیم سیلاب از جمعیت هلال احمر شهرستان مشگین شهر جهت عملیات جستجو به محل حادثه اعزام شدند.
این مسئول افزود: قرمز و سفید پوشان جمعیت هلال احمر در کمترین زمان بعد از حضور در محل حادثه پیکر فرد فوتی را ساعت ۲۳:۲۵ پیدا کرده و بعد از انجام مراحل قانونی متوفی را به بیمارستان ولیعصر (عج) مشگین شهر تحویل دادند.

Share