مدیرعامل آبفای گیلان خبر داد؛

راه اندازی سرویس اعلام حوادث و فوریتهای آبرسانی در بستر USSD

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ از راه اندازی سرویس اعلام حوادث و فوریتهای آبرسانی در بستر USSD خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مازیار علی‌پور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان اظهار داشت: با هدف ایجاد تنوع درگاههای ارتباطی با مشتریان و به منظورافزایش میزان رضایتمندی و ارتقاء مقبولیت جایگاه سازمانی شرکت، در راستای دستیابی به اهداف و ماموریت‌های سازمانی و در قالب اجرای یکی از پروژه‌های بهبود تعریف شده از سوی مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سال جاری، دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفای استان گیلان برای اولین بار و به عنوان نمونه منتخب کشوری نسبت به پیاده‌سازی سرویس اعلام حوادث و فوریت‌های آبرسانی در بستر USSD (در قالب یکی از درگاه‌های ارتباطی حوزه CRM) اقدام نموده است.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای فاز نخست فعال‌سازی این خدمت، از این پس مشترکین محترم استان می‌توانند از طریق درگاه کدهای دستوری USSD شرکت علاوه بر خدماتی نظیر دریافت و پرداخت قبض آب بهاء، ثبت یا حذف شماره همراه مشترک و اعلام رقم کارکرد کنتور؛ نسبت به اعلام حوادث و فوریتهای آبرسانی در حوزه آب و فاضلاب اقدام کنند.

علی‌پور افزود: از مزایای این سرویس می‌توان به تنوع و مدیریت درگاه‌های ارتباطی مورد پسند مشترک، عدم نیاز به اتصال اینترنت، افزایش سرعت اعلام حوادث وعدم نیاز به انتظار جهت ارتباط با کارشناسان پاسخگو اشاره کرد.

Share