جانشین فرمانده کل سپاه؛

تکلیف رژیم صهیونیستی به‌زودی معلوم خواهد شد | ملت ‌ایران به دوران پسا‌اسرائیل بیندیشند

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: تکلیف رژیم صهیونیستی به‌زودی معلوم خواهد شد؛ ملت شریف ایران به دوران پسا اسرائیل بیندیشند و مواظبت کنند که در فتنه‌های بعد از اسرائیل، مراقب ایمان و اعتقاد خود باشند.

دریادار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، دریادار پاسدار سردار فدوی امشب در اجلاسیه کنگره ملی بزرگداشت ۲ هزار و ۵۳۲ شهید دیار سلسله الذهب که در شهرستان نیشابور برگزار شد اظهار داشت:همه ما به این اعتقاد باور داریم که شهدا زنده‌اند، در امور‌ دنیایی ما نقش دارند و می‌توانند عظمت بیافرینند. نمونه همین حمایت معنوی هم در جنگ ترکیبی بزرگ سال گذشته نمایان شد؛ جایی که تمام جبهه باطل علیه انقلاب اسلامی یکپارچه شد، اما نور محبت شهدا، مردم را به صحنه آورد و فتنه دشمن را به‌کلی خنثی کرد. این‌ها به برکت عنایت شهداست.

وی افزود: سلام و درود خدا بر پدران و مادرانی که در دامان پاک خود فرزندانی مخلص و مؤمن به آرمان قدس شریف را تربیت کردند تا در این راه به شهادت برسند و البته تعداد بی‌شماری از آنان هم در انتظار هستند.

سردار فدوی تصریح کرد:به برکت امامین انقلاب و شهدا، قریب به ۶۰ سال از شروع نهضت آزادی قدس شریف می‌گذرد و اکنون نه‌ تنها ملت ما بلکه کل عالم درک کرده‌اند که دوران تازه‌ای آغاز شده و متجاوزین به ارض اقدس فلسطین رفته باید به فکر جمع‌کردن بساطشان باشند.

جانشین فرمانده کل سپاه  عنوان کرد: نهضت آزادی قدس شریف سابقه بیش از ۶۰ ساله دارد،این روز‌ها دل آزادگان عالم با مشاهده تصاویر دردناکی از باریکه غزه آتش گرفته و در حال تحمل است. خداوند عالم جزای این تحمل‌ها را ظهور مهدی موعود (عج) قرار می‌دهد تا همه وعده‌های الهی برای تشکیل حکومت اسلامی را محقق کند و طعم شیرین دین خدا را به همه ملت‌های دنیا بچشاند.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: در ۴۵ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی، خدا به وعده خود عمل کرده که حق پیروز است و حتی مستکبران عالم خود اذعان دارند که حتی در یک جبهه نتوانسته‌اند به توفیق برسند.

وی افزود:خوشا به حال شهدا که در تمام این پیروزی‌ها نقش اساسی داشتند و میراث بزرگ آن‌ها هم‌اکنون در اختیار ماست تا علیه همه کودک‎کشان و جنایتکاران تاریخ به کار گرفته شود. این یک حقیقت است که این آمادگی در بین مجاهدان این راه وجود دارد که همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را به کار بگیرند تا وعده فتح و نصر الهی محقق شود و جبهه حق به پیروزی حقیقی دست پیدا کند.

جانشین فرمانده کل سپاه  اظهارکرد: شیاطین صهیونیست به لحاظ سبوعیت و البته ذلتی که از رویارویی با رزمندگان اسلام در دل دارند، رو به کشتار زنان و کودکان بی‌پناه آورده‌اند و  واکنش ما روشن است؛ جواب جبهه مقاومت در امتداد همان مسیر روبه‌زوالی است که از دفاع مقدس برای دشمنان دین خدا ترسیم کرده‌ایم.

وی ادامه داد: زمانی در دهه ۶۰، امام راحل فرمود ما آمریکا را در خلیج‌فارس به مذلت می‌کشانیم و اکنون شما تحقق این وعده را می‌بینید. اکنون هم زمان تحقق وعده نابودی اسرائیل و پایان این سلسله خباثت‎ورزی‎ها فرارسیده و هر آنچه توانمندی‌های انقلاب اسلامی در اختیار است، برای محوکردن صهیونیست‌ها استفاده خواهد شد.

سردار فدوی بیان کرد:تجربه ملت ایران در بیش از ۴۴ سال اخیر این است که وقتی پای‌کار بیاید، هر آنچه دارد به میدان می‌آورد و خالصانه برای خدا به تکلیف عمل می‌کند و بهترین نتیجه ممکن رقم خواهد خورد.

وی افزود: با اطمینان به شما مردم شهیدپرور نیشابور می‌گویم که توانمندی‌های گفته و ناگفته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه با ایام دفاع مقدس بلکه حتی با سال گذشته خود قابل‌مقایسه نیست، زیرا در طول این ۴۴ سال، حتی یک ساعت از نابودکردن دشمنان ملت ایران غافل نبوده‌ایم و در این راه، هر روز قوه و استطاعت خود را بالاتر برده‌ایم.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: به زودی زمانی می‌رسد که صهیونیست‌ها باشند و ببینند که دامنه سرزمین‌های غصب‎ شده‎شان لحظه‌ای پس از لحظه کمتر می‌شود و هر آنچه هم که از خود به یادگار گذاشته‌اند، با خود به جهنم خواهند برد.

وی اظهارکرد: تکلیف رژیم صهیونیستی به‌زودی معلوم خواهد شد. ملت شریف ایران به دوران پسا اسرائیل بیندیشند و مواظبت کنند که در فتنه‌های بعد از اسرائیل، مراقب ایمان و اعتقاد خود باشند. این فقط اراده و اقدام ما را می‌خواهد تا با حفظ تقوا، به آرمان بلند شهدا عمل شود.شیطان می‌خواهد با وسوسه کردن تعداد بیشتری را فریب دهد و همراه خود به جهنم ببرد و بندگان خدا باید از خودشان مواظبت کامل کنند، ما باید در همه امورات در کنار هم باشیم بویژه در مواقع سخت باید کنار هم باشیم.

Share