دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران در دیدار با شهردار رشت:

برگزاری کیفیت بالای جشنواره ملی شهرهای خلاق ایران در رشت قابل تقدیر است

دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران با قدردانی از برگزاری جشنواره ملی شهرهای خلاق ایران با کیفیت بالا در شهر رشت، اظهار کرد: سال‌های آینده شهرهای دیگر خلاق ایران با همکاری کمیسیون ملی یونسکو می‌توانند جشنواره‌های بین المللی را برگزار کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رحیم شوقی شهردار رشت با علی‌اکبر متکان دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران دیدار کرد.

دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران در دیدار مذکور با قدردانی از برگزاری جشنواره ملی شهرهای خلاق ایران با کیفیت بالا در شهر رشت، اظهار کرد: سال‌های آینده شهرهای دیگر خلاق ایران با همکاری کمیسیون ملی یونسکو می‌توانند جشنواره‌های بین المللی را برگزار کنند.

متکان برگزاری جشنواره‌های بین المللی را سبب معرفی ظرفیت‌ها و نشان‌های شهرهای خلاق ایران عنوان کرد و افزود: برگزاری جشنواره‌های بین المللی جذب سرمایه گذار در برندهای ثبت شده در سازمان جهانی یونسکو و همچنین معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین المللی را به همراه دارد.

شوقی نیز در دیدار دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران با ارائه گزارشی پیرامون عملکرد شهرداری رشت در حوزه شهر خلاق گفت: بستر همکاری‌های مشترک شهرداری رشت با سازمان ملی یونسکو در ایران و شهرهای دیگر خلاق کشور فراهم است.

Share