نیما عالمیان: ریسک کردیم و ریسک‌مان جواب داد

برادران عالمیان در فاصله یک‌قدمی مدال دونفره بازی‌های آسیایی

تیم دونفره برادران عالمیان به مرحله یک‌چهارم نهایی جدول دونفره تنیس روی میز بازی‌های آسیایی هانگژو صعود کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در ششمین روز بازی‌های آسیایی هانگژو، مرحله یک‌هشتم نهایی جدول دونفره تنیس روی میز مردان برگزار شد و تیم برادران عالمیان موفق به شکست حریفش شد. تیم نوشاد و نیما عالمیان در مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل تیم چین‌تایپه با نتیجه سه بر دو پیروز شد و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد.

تیم عالمیان‌ها در صورت پیروزی در مرحله یک‌چهارم نهایی به مدال برنز مشترک می‌رسد اما بازی سختی را مقابل تیم ژاپن خواهد داشت.

تیم دونفره عالمیان پیش از این تیم تایلند را شکست داده بود.

مرحله یک‌چهارم نهایی فردا ( شنبه) برگزار می‌شود.

نتیجه این بازی به شرح زیر است:

تیم نوشاد و نیما عالمیان ۳ – تیم یانگ چن و لیائو تینگ از چین تایپه ۲
امتیاز: ۷ – ۱۱، ۸ – ۱۱، ۱۱ – ۶ و ۱۱ – ۴

نیما عالمیان: ریسک کردیم و ریسک‌مان جواب داد

نیما عالمیان هم مثل برادرش پس از پیروزی مقابل چین‌تایپه حرف‌هایش را با این جمله شروع می‌کند: «شوکه شدیم آقا!»

او ادامه داد: «واقعا بازی سختی بود. یکی از سخت‌ترین بازی‌هایی بود که تا به حال انجام داده بودم. اصلا فکرش را نمی‌کردم این شکلی دو بر صفر عقب بیفتیم.»

ملی‌پوش ایران به صحبت‌های لطف‌الله‌نسبی و راهنمایی او اشاره کرد و افزود: «دو هیچ که عقب افتادیم آقا جمیل شیوه بازی را عوض کرد و به سمت بازی‌ها بلند رفتیم. مردم به ما انرژی بدهند تا یک بار دیگر تاریخ‌سازی کنیم.»

او از ریسکی که با نوشاد کردند تا در این بازی به پیروزی برسند، هم گفت: «وقتی در دست چهارم ۹-۹ شدیم به نیما گفتم بیا ریسک کنیم و سرویس را تیز بزنیم! باید این کار را می‌کردیم. خدا را شکر ریسک‌مان جواب داد.»

ملی‌پوش ایران در پایان در واکنش به اینکه طبق گفته لطف‌الل‌ نسبی امروز باید هدایی را «کوچ» کند گفت: «هر کاری از دستم بربیاید انجام می‌دهم. البته بی‌تجربه هم نیستم. دیگر سی سالم است.»

Share