پس از رأی‌گیری صورت گرفت؛

اعضای هیأت اجرایی انتخابات مجلس در بخش‌های لشت نشا و خشکبیجار مشخص شدند

با رأی معتمدین، اعضای اصلی و علی البدل هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بخش‌های لشت نشا و خشکبیجار انتخاب شدند.

انتخابات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ظهر امروز دوشنبه هفدهم مهرماه، مهرداد مزینی بخشدار و رئیس هیات اجرائی حوزه فرعی بخش لشت نشا در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری، گفت: با توجه به اجرای ماده ۳۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی جلسه انتخاب معتمدین اصلی و علی‌البدل هیات اجرایی حوزه انتخابیه فرعی لشت نشاء با حضور ۲۵ نفر از معتمدین بخش و نمایندگان هیات نظارت و اعضای حقوقی هیات اجرایی برگزار شد.

نماینده عالی دولت در بخش لشت نشا افزود: در این جلسه ۱۳ نفر از ۲۵ نفر حاضر، داوطلب عضویت در هیات اجرایی بودند که پس از رای‌گیری مخفی، آقایان رامین سرخی، مسعود رضاپور، علیرضا مرسلی، مجید علی نیا، فرخ رضائی، حبیب ابراهیمی، میرحامد شریف و خانم پروانه بصیری بعنوان معتمدین اصلی و آقایان حسین میرزاپور، علی تنهائی، پرویز حسنی، محمدرضا امام دوست و اکبر داودی نیز بعنوان معتمدین علی البدل عضو هیات اجرایی انتخاب گردیدند.

اعضای هیأت اجرایی انتخابات مجلس در بخش خشکبیجار مشخص شد

با رأی معتمدین، اعضای اصلی و علی البدل هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بخش خشکبیجار انتخاب شدند.

عصر امروز دوشنبه هفدهم مهرماه، ابراهیم فروحی بخشدار و رئیس هیات اجرائی حوزه فرعی بخش خشکبیجار در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری، گفت: در اجرای ماده ۳۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مصوب ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ با موضوع تشکیل هیأت‌های اجرایی در حوزه‌های انتخابیه اصلی و فرعی، ۸ عضو اصلی و ۵ عضو علی البدل هیأت اجرائی حوزه انتخابیه فرعی خشکبیجار برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۴۰۲/۷/۱۷ با حضور ۲۲ نفر از معتمدین این بخش و نمایندگان محترم هیات نظارت و اعضای حقوقی هیات اجرایی تشکیل گردید انتخاب شدند.

وی افزود: در این جلسه پس از رأی گیری از معتمدین مدعو که پیش از این به تأیید هیأت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان رسیده اند، ۸ معتمد به عنوان اعضای اصلی و ۵ معتمد به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

برابر نتایج رأی گیری، اعضای اصلی به ترتیب بالاترین رأی به شرح ذیل انتخاب شدند:

۱- سیدحسین موسوی باغی

۲- اکبر آکشور ویشکائی

۳-احمد غلامی نیساچائی

۴-ابراهیم خادمی

۵- یوسف علی‌پور یوسفی

۶- علی شاددوست رودکی

۷-محمد گلچین کوهی

۸- محمدباقر بدری سیاه اسطلخی

همچنین برابر نتایج رأی گیری، اعضای علی البدل به ترتیب بالاترین رأی به شرح ذیل تعیین شدند:

۱-رضا ملکدوست نوشری

۲-علی اکبر جعفری ویشکائی

۳- ایمان آقاجانیان ملاطفت

۴- احمد شبانکار طبالوندانی

۵- حجت اله رضائی روفچائی

Share