نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

اعتماد مردم بهترین سرمایه برای پست است | پست به عرصه کار تبلیغی و فرهنگی ورود کند

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با قدردانی از امانت‌داری، سرعت کار و روند توجه مردم به پست گفت: با توجه به ارتباط دائم و مستمر پست با مردم، این تشکل می‌تواند در عرصه‌های مختلف فرهنگی ورود کند و روی بسته‌های ارسالی کار فرهنگی و تبلیغی مناسب انجام دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران ضمن قدردانی از تلاش‌های شرکت پست در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: اقدامات و فعالیت‌های پست در چند عرصه در حال بهتر شدن است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با قدردانی از امانت‌داری، سرعت در کار و روند توجه مردم به پست تصریح کرد: اعتماد مردم بهترین سرمایه برای پست است و کارها و فعالیت‌های ارزشمند پست می‌تواند منجر به افزایش اعتماد مردم شود.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه اقدامات فعلی با اقدامات گذشته پست غیرقابل مقایسه است و این شرکت توانسته در همه عرصه‌ها اقدامات ارزشمندی داشته باشد افزود: امروز بسیاری از روابط فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مردم به واسطه پست انجام می‌شود و بخش‌های مختلف زندگی مردم با پست آمیخته است.

امام جمعه رشت ادامه داد: مردم با دیدن گستردگی کار پست و امانت‌داری و سرعت پیشروی آنان قطعاً توقعات‌شان نیز از این مجموعه افزایش می‌یابد و پست با استفاده از تجارب و ظرفیت جوانان تحصیل‌کرده و دانشگاهی خود می‌تواند به این توقعات پاسخ دهد البته انتظار می‌رود در طرح‌های جدید برای جلب رضایت مردم، برنامه‌ریزی‌های جدی‌تری داشته باشد.

وی با بیان اینکه برای پیشبرد کار باید فکر شود و پیام‌دهی برای افراد افزایش یابد افزود: پست یک تشکل مغفول مانده است و هنوز بعضی مردم شناخت زیادی از گستردگی کار پست ندارند بنابراین توجه به کار رسانه‌ای باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به جایگاه تبلیغ در دنیا و نقش شرکت پست در این حوزه خاطرنشان کرد: امروز مردم فلسطین نیازمند حمایت معنوی هستند و پست با کارهای تبلیغی می‌تواند مظلومیت مردم فلسطین را نشان دهند.

آیت‌الله فلاحتی تاکید کرد: با توجه به ارتباط دائم و مستمر پست با مردم، این تشکل می‌تواند در عرصه‌های مختلف فرهنگی ورود کند از طرفی امروز در حوزه فرزندآوری و جهاد تبیین و سایر حوزه‌های مهم نیازمند کار فرهنگی هستیم و پست می‌تواند روی بسته‌های ارسالی کار فرهنگی انجام دهد.

امام جمعه رشت ادامه داد: شرکت پست می‌تواند در معرفی فرهنگ‌های بومی و محلی خوب، تقویت مصرف و آداب درست و همچنین تبلیغ شخصیت‌های برجسته و تاثیرگذار نیز نقش ایفا کند.

وی با بیان اینکه گیلان، بزرگان و قهرمانان زیادی همچون شهید میرزاکوچک جنگلی، سردار شهید خوش سیرت و املاکی و… داشته که باید با ظرافتِ عمل به مردم معرفی شوند و کار پست هم ظریف است افزود: پست امین مردم است.

Share