معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه گیلان خبر داد:

اجرای پروژه فیبر نوری منازل روستای کیش خاله‌سر و روستاهای همجوار

خدابخش اظهار داشت: در راستای توسعه ارتباطات فیبرنوری و بهره‌مندی مشتریان این روستاهای توریستی و ساحلی که سالانه گردشگران زیادی را پذیرا هستند از آغاز عملیات اجرایی توسعه فیبر نوری منازل FTTH تا پایان نیمه اول آبان ماه سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون تجاری و امور مشتریان به همراه رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان با حضور در شهرستان رضوانشهر و با بخشدار پره سر و جمعی از دهیاران روستاهای کیش خاله‌سر، گیسوم و روستاهای همجوار برای اجرای پروژه فیبر نوری از منطقه روستایی بازدید و از نزدیک جهت اجرا و اقدامات پروژه، نواقص و مشکلات را بررسی نمود.

گشتاسب خدابخش با قدردانی از بخشدار و همه دهیاران حاضر در این بازدید اظهار داشت: در راستای توسعه ارتباطات فیبرنوری و بهره‌مندی مشتریان این روستاهای توریستی و ساحلی که سالانه گردشگران زیادی را پذیرا هستند از آغاز عملیات اجرایی توسعه فیبر نوری منازل FTTH تا پایان نیمه اول آبان ماه سالجاری خبر داد.

وی ادامه داد: با اجرای کامل این طرح به ۴۵۰ خانوار این منطقه تلفن و اینترنت FTTH بر بستری فیبر نوری واگذار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: به منظور بسترسازی شبکه‌های ارتباطی و بهبود کیفیت شبکه‌های مخابراتی در حوزه ارتباطات، اقدامات خوبی در استان صورت گرفته است. و با توجه به ظرفیتی که در سطح استان وجود دارد، در تلاش هستیم با اجرای طرح‌های فیبر نوری کیفیت شبکه‌های ارتباطی استان را بهبود بخشیم.

یاشین ترندک بخشدار پره سر نیز در جریان این بازدید، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های مخابرات منطقه گیلان و معاونت تجاری و همه همکاران شبکه و حفاری، بر تسریع اتمام پروژه‌های در دست اجرا تاکید و به پاسخگویی به موقع خواسته‌ها و انتظارت مردم تاکید کرد.

Share