سامانه یکپارچه خودرو برای متقاضیان بدون تخصیص باز شد؛

متقاضیان سامانه یکپارچه از کرمان موتور خودرو اقساطی بگیرند + جدول

با باز شدن سامانه یکپارچه خودرو برای افراد بدون تخصیص متقاضیان با هر اولویتی، در سال ۱۴۰۲ می توانند از کرمان موتور خودرو بگیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از عصر ایران، طرح فروش نقد، اقساط و پیش فروش محصولات کرمان موتور برای تحویل خودرو در سال ۱۴۰۲، ویژه کلیه پذیرفته شدگان نوبت دوم سامانه یکپارچه عرضه خودرو، آغاز شد.

در این طرح که از ۶ شهریورماه آغاز شده و تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه ۹ شهریورماه جاری نیز ادامه دارد، متقاضیان واجد شرایط می‌توانند، طرح پیش فروش یا طرح فروش نقد و اقساطی کرمان موتور را انتخاب کنند که در صورت انتخاب طرح اقساطی، بازپرداخت اقساط در موعد ۱۸ ماهه و ۲۴ ماهه و ۳۰ ماهه است. موعد تحویل خودروها به صورت ۹۰ روز کاری یا پیش فروش بهمن و اسفند ۱۴۰۲ اعلام شده است.
متقاضیان سامانه یکپارچه با هر اولویتی، در سال ۱۴۰۲ از کرمان موتور خودرو بگیرند / سامانه یکپارچه خودرو برای متقاضیان بدون تخصیص باز شد (+جدول نوع خودرو، قیمت و جزییات) 
براساس این گزارش، تمام پذیرفته شدگان نوبت دوم عرضه سامانه یکپارچه با موعد تحویل ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ تا روز ۹ شهریور ۱۴۰۲ می توانند ضمن مراجعه به سایت https://esalecar.ir نسبت به ثبت نام محصولات کرمان موتور اقدام کنند.
بر اساس طرح فروش اعلام شده امکان ثبت نام برای ۴ محصول جک S۵، جک S۳، جک J۴ و کی ام سی J۷ با قیمت مصوب فروش خودروهای شرکت کرمان موتور براساس بهای فروش درب کارخانه مصوب شورای رقابت مقدور خواهد بود.
قیمت مصوب فروش خودروهای شرکت کرمان موتور براساس بهای فروش درب کارخانه مصوب شورای رقابت، برای ثبت نام و تکمیل وجه متقاضیان به شرح ذیل و همراه با شرایط نقد و اقساط  اعلام شده است:
Share