رئیس ستاد انتخابات در سفر به گیلان؛

شاهچراغی: برگزاری انتخابات باشکوه وظیفه ذاتی وزارت کشور است

معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات در سفر به گیلان با همراهی استاندار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید محمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات در سفر به گیلان به همراه اسدالله عباسی استاندار و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و رییس ستاد انتخابات استان صبح امروز (پنجشنبه) با نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت دیدار و گفت و گو کرد.
معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات در این دیدار گفت: دولت مردمی سیزدهم در همه بخش ها تحت امر ولایت فقیه و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری و همدلی  و وفاق با سایر قوا، خود را خادم مردم می‌داند و تمام اهتمام خود را برای تحقق این مهم به کار بسته است.

شاهچراغی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران پایه مردمی دارد، به نقش موثر مشارکت بابصیرت آحاد جامعه در پیروزی های جمهوری اسلامی در صحنه های مختلف اشاره و اضافه کرد: جمهوری اسلامی نشان داد که هرجایی که مردم نقش دارند مایه پیروزی بوده و این حضور  موجبات هراس دشمنان را ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: برگزاری انتخابات باشکوه با عنایت به چهار اصل تبیینی سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت از سوی مقام معظم رهبری با نقش آفرینی مسئولان و همراهی مردم ولایتمدار؛ وظیفه ذاتی وزارت کشور است و بر اصل اهتمام جدی وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت نیز در این دیدار با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب خدمات دولت مردمی سیزدهم را تمجید کردند، گفت: دولت آیت الله دکتر رئیسی با نگاه ولایتی و مردمی و روحیه انقلابی و جهادی و ارزشی در حال خدمت به مردم است و الحمدالله چنین فضایی با وفاق مطلوب در استان گیلان نیز مشهود است.

آیت الله فلاحتی همچنین با حائز اهمیت خواندن انتخابات پیش رو، به تشریح ابعاد مختلف برگزاری یک انتخابات باشکوه که خار چشم دشمنان و مایه رشد و تعالی کشور باشد پرداخت و افزود: باید با تبعیت از ولایت فقیه افق ها را به خوبی دید و برای تعالی بیش از پیش ایران اسلامی؛ با تدبیر امورات را برای رضایت مردم و خداوند متعال به سرانجام مطلوب رساند.

Share