سردار کم نظیر نازی آباد

سعید حجاریان در منزل سردار صنیع خانی | اعتراض شدید خانواده به کوتاهی بیمارستان +عکس

سعید حجاریان که پیش از این در یادداشتی از این دوست نازی آبادی خود تجلیل کرده بود حالا آمده بود تا از نزدیک با همسر و فرزندان و اعضای خانواده ی یار انقلابی دوران مبارزه با استبداد پهلوی و همراه و همفکر دوران سازندگی و اصلاح همدلی کند و از نزدیک به آنها تسلیت بگوید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از جماران، رفیق ۵۰ساله با حضور در منزل زنده یاد صنیع خانی درگذشت دوست و یار دیرینش را به همسر و فرزندان و برادر و سایر بستگان زنده یاد سیدعلی صنیع خانی تسلیت گفت و با آن‌ها همدلی کرد.

سعید حجاریان در این دیدار به تجدید خاطرات دوستی‌های مشترکشان پرداخت که ذکر جزییات این خاطرات همه حاضران را متعجب نمود و ابراز خوشحالی کردند از سلامت ذهنی و هوشیاری و حافظه ایشان و با اشتیاق به پای سخنان او نشستند که در واقع در این غم ناگهانی برای اعضای خانواده تسکین بخش بود.

او خاطراتی از دوران سپاه دانش و سفرهای مشترکشان به جنوب کشور ذکر کرد و هم چنین از بزرگان خانواده همسر زنده یادصنیع خانی به ذکر خاطره از آیت الله سید مجتبی موسوی لاری پرداخت و از آن‌ها تجلیل نمود.

سردار کم نظیر نازی آباد /موسسه‌ای که از اصولگرا تا اصلاح طلب را زیر یک سقف جمع کرد

در این دیدار سیدحسین صنیع خانی برادر زنده یاد مهندس سیدعلی صنیع خانی به پرسش‌های حجاریان در مورد فرایند مراجعه به بیمارستان و عمل جراحی و اتفاقات بعد از آن پاسخ داد و در این زمینه با اعتراض شدید و ابراز ناراحتی و تاسف از آنچه کوتاهی‌های آشکار پزشک جراح و برخی کادر بیمارستان بقیه الله می‌خواند، گفت: نخستین انتظار این بود که وقتی تخت آی سی یو خالی وجود نداشت نباید این عمل را انجام می‌دادند چرا که عمل اورژانسی نبوده و می‌توانستند به تاخیر بیندازند و نکته مهم‌تر اینکه وقتی عمل انجام شد حتما باید به بخش آی سی یو منتقل می‌گردید تا تحت مراقبت‌های ویژه قرار گیرد در حالی که این اتفاق نیفتاد و ایشان چند روزی که در بخش داخلی و عادی بودند دچار عفونت و خونریزی شدند که پس از اعتراض و پیگیری‌های خانواده به بخش آی سی یو منتقل شدند که دیگر کار از کار گذشته بود و در چند روزی هم که آنجا بستری بودند متاسفانه پزشک مربوطه پاسخگوی خانواده نبوده و حتی یکباری که توانستیم ایشان را ببینیم با ما خیلی بد صحبت کردند که نشان می‌داد کوتاهی صورت گرفته بی‌دلیل نبوده است لذا ما معترض هستیم و حتما پیگیر خواهیم کرد.

لازم به ذکر است سردار مهندس سیدعلی صنیع خانی چهارشنبه ۸ شهریور ماه پس از حدود ده روز بستری در بیمارستان بقیه الله تهران به دلیل عفوت و خونریزی بعد از عمل ناحیه گردن برای برداشتن توده‌های ناحیه مری در سن ۷۴ سالگی درگذشت.

به گواهی خانواده و دوستانش او تا روز قبل از عمل بسیار سرحال وپرانرژی بود و امیدوار بود کمتر از یک هفته به شرایط عادی بر گردد و برای کارهای آخر هفته خود برنامه ریزی کرده و حتی بلیط‌های سفر مشهدش را نیز تهیه کرده بود.

Share