فرمانده انتظامی استان گیلان خبر داد؛

دستگیری ۲۴ نفر از گردانندگان صفحات مجازی برای سازماندهی اغتشاشات در گیلان

فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۲۴نفر از گردانندگان صفحات مجازی برای سازماندهی اغتشاشات در گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار «عزیزاله ملکی» در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی در پی رصد مستمر فضای مجازی تعدادی صفحه مجازی به قصد تشویش اذهان عمومی و همچنین تحریک افراد برای برهم زدن نظم و امنیت عمومی را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه با اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه متهمان در شهرستان‌های رشت، رضوانشهر، املش، فومن، لاهیجان، صومعه سرا، رودسر، لنگرود و آستانه اشرفیه شناسایی شد افزود: متهمان با هماهنگی قضائی در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی آلات و ادوات ارتکاب جرم کشف شد بیان داشت: گردانندگان این صفحات فضای مجازی در حال برنامه‌ریزی برای تجمع، اغتشاش آفرینی و تحریک افکار عمومی برای ایجاد ناامنی بودند که صفحات آنان مسدود و از دسترس خارج شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت مجرمانه برخی از افراد برای ایجاد ناامنی مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share