مدیرعامل شرکت هلدینگ آرش خبر داد:

افزایش ظرفیت اشتغال در هلدینگ آرش

مدیرعامل شرکت هلدینگ آرش از افزایش ظرفیت اشتغال در پروژه‌های اقتصادی زیرمجموعه آرش خبر داد.

سیداکبر خوشحال در گزارشی نوشت:

فراهم‌سازی زیرساختهای اقتصادی، عمران آبادی هر جامعه‌ای یکی از محوری‌ترنی بنیادها و حاکمیت‌های بزرگ در مسیر توسعه و پیشرفت بشمار می‌آید.

امروز استقلال در عرصه فعالیت‌های اقتصادی بدیهی‌ترین الزام در راستای قطع وابستگی است. البته در جهت نیل به این اهداف، تأمین نیازهای استراتژیک و زیرساختهای موردنیاز جامعه در زمینه‌های مختلف اعم از گردشگری، تفریحی و تجاری نیز باید در الویت قرار گیرد و اینجاست که جایگاه بخش خصوصی باید همیشه محفوظ و پایدار باشد و شرایط توفیق در آن فراهم بودن بسترها و زیرساختهای لازم و همکاری و حمایت‌های همه‌جانبه دولت‌مردان را می‌طلبد.

امین تقی‌پور مدیر شرکت انبوه‌سازان آرش در جمع خبرنگاران، می‌گوید با همکاری و حمایت مدیران متعهد و جوانان نخبه در حال حاضر توانسته‌ایم بیش از یک هزار شغل برای جوانان عزیز گیلانی در منطقه فراهم سازیم.

به گفته تقی پور، با احداث شرکت انبوه‌سازان آرش، تاکنون با ایجاد مجتمع تجاری و فرهنگی آرش که اولین پردیس سینمایی مُبله با ۶۹ غرفه پوشاک توانسته است صدها نفر اشتغال مستقیم در منطقه زیباکنار ایجاد کند تا جوانان منطقه بتوانند با شغلی آبرومندانه به زندگی خود ادامه دهند.

وی معتقد است که ایجاد مجموعه آرش مال در ابتدا برای آن‌ها سختی‌های زیادی به همراه داشت اما پشتکار و همراهی و حمایت‌های همه‌جانبه مادر بزرگوارشان علت موفقیت و پیشرفت روزافزون آن‌ها بوده است تا با اتکاء به دانش و تخصص بومی، جوانان بیکار گیلانی پروژه‌های اقتصادی آرش یکی پس از دیگری راه‌اندازی شد.

آرش مارکت یکی دیگر از پروژه‌های شرکت انبوه‌سازان آرش است که در همه ایام تعطیلات و میلاد ائمه و مناسبات ملی با راه‌اندازی جُنگ شبانه با حضور کمدین‌های معروف و مطرح گیلانی در پردیس سینمایی این مجموعه اقتصادی برگزار می‌شود.

تقی‌پور هم چنین می‌گوید “چون تصمیم داریم تا در توسعه اشتغال پایدار در سطح استان گیلان  قدم‌های بزرگتری برداریم و باید عنوان کنم در انتخاب همکاران خود در این مجموعه  سعی داریم از افرادی که از هر لحاظ در الویت کاری قرار دارند جذب کار کنیم تا با این وسواس قادر باشیم امیدواری و شادابی را جایگزین یأس و ناامیدی کنیم.”

مهندسان آرش مال نیز می‌گویند «معماری مجتمع بزرگ تجاری و تفریحی و فرهنگی آرش در سایت منطقه آزاد انزلی معماری مدرن به روز و همخوانی با فضا و ویژگی‌های اقلیمی را رعایت کردیم. همچنان باید یادآور باشم که مجتمع آرش مال در قالب محیطی کاملاً امن و زیبا احداث و راه‌اندازی می‌شود.»

امین تقی‌پور می‌گوید که با راه‌اندازی این پروژه‌های اقتصادی در ایجاد اشتغال می‌توانم پرواز فرشته امید را در دلم احساس کنم.

سید معین زوار موسوی مسئول روابط عمومی و مشار مدیرعامل شرکت انبوه سازان آرش نیز با تأکید بر اینکه نواقص باید منصفانه و در فضایی مناسب گفته شود و هیچ‌گاه نباید سرپوش گذاشت، می‌گوید «انتقاد باید منصفانه باشد و جاذبه داشته باشد نه دافعه؛ امیدوارم مسئولان تا از همه سرمایه‌گذارانی که در منطقه آزاد انزلی حضور پیدا می‌کنند مورد تشویق و حمایت خود قرار دهند چون تنها راه ریشه‌کن ساختن بیکاری در استان زرخیز گیلان فقط جذب سرمایه‌گذاران عزیز است و البته باید از هدایت و حمایت‌های همه‌جانبه مدیران منطقه آزاد  تقدیر کنیم.»
بی‌تردید حمایت از بخش خصوصی موفق و خوشنام می‌تواند زخمهای کهنه بیکاری را در منطقه ترمیم کند.

Share