سرپرست فرمانداری رشت؛

چالش‌های اقتصادی امروز ناشی از سوءتدبیر و مدیریت ناصحیح دولت‌های گذشته است!

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه خبرنگاران انسان ساز هستند، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه مسئولیت سنگینی در جهت دهی افکار عمومی، تربیت و پرورش افراد در جامعه دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست فرمانداری شهرستان رشت عصر روز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ در جمع اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: امروز که در جنگ نرم هستیم خبرنگاران سرداران این جنگ هستند که در خط مقدم قرار دادند.

کیا عاشوری با اشاره به اینکه هیچ فاصله‌ای بین فرمانداری و خبرنگاران وجود ندارد و همه عضو یک خانواده هستم گفت: رسانه‌ها با نگاه تیزبینانه  خود مسائل و مشکلات را بیان می‌کنند و با نقد سازنده خود سبب رشد و توسعه می‌شوند.

وی بیان اینکه جایگاه خبرنگار بسیار بالا است گفت: ویژگی‌های که در خبرنگاران است در دیگران نیست و همین امر آن‌ها را منحصر به فرد کرده است.

سرپرست فرمانداری رشت بیان کرد: ما قبل از انقلاب چه چیزی داشتیم؟ از لحاظ قدرت معنوی در هیچ کجا نبودیم و کشور ما به جای اینکه اثر گذار باشد، کشوری  اثرپذیر بود! تعداد مشروب فروشی‌ها بیشتر از کتاب فروشی‌ها بود، در جشن‌های ۲ هزارساله هزینه‌های هنگفتی می‌دادند و در حوزه نظامی جایگاهی نداشتیم.

عاشوری با بیان اینکه بعد از انقلاب، اتفاقات خوبی در حوزه اقتصاد، بهداشت و فرهنگ رخ داد، بیان کرد: باید داشته‌های انقلاب را  معرفی کنیم.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه ما در حال حاضر وابسته به هیچ کشوری نیستیم، اظهار کرد:  کشور ما توانست قدرت‌های بزرگ را زمین بزند.

عاشوری در ادامه به بسته بودن چندین کارخانه در رشت اشاره کرد و گفت: تعطیلی کارخانه رشت الکتریک و پوشش حاصل سیاست‌های بد برخی از دولت هاست که نگاه‌شان به بیرون بود.

وی با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام اولویت اصلی دولت سیزدهم در گیلان است، اضافه کرد: برخی مشکلات و چالش‌های اقتصادی امروز ناشی از سو تدبیر و مدیریت ناصحیح دولت‌های گذشته بوده است.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه روزمرگی آفتِ برخی مدیران شده است، افزود: مدیران باید دنبال کار تراشی و ایده‌پردازی باشند نه روزمرگی و همچنین باید به مطالبات مردم و رسانه ها پاسخ دهند.

عاشوری با اشاره به اینکه اعتبارات ما بسیار محدود است، بیان کرد: اولویت اعتبارات ما اتمام پروژه‌های نیمه تمام است، در شهرستان رشت ۱۰۶ پروژه نیمه تمام داریم که برای تکمیل آن‌ها نیاز به اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان داریم.

 

Share