دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرد:

پلمب یک مرکز ارائه دهنده خدمات زیبایی غیرمجاز در شهرستان رشت

سید رشید میرفلاح، مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تعطیلی و پلمب یک مرکز زیبایی در شهرستان رشت به علت نداشتن مجوز و برگزاری دوره‌های آموزشی پوست و زیبایی توسط فرد فاقد صلاحیت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تعطیلی و پلمب یک مرکز زیبایی در شهرستان رشت به علت نداشتن مجوز و برگزاری دوره‌های آموزشی پوست و زیبایی توسط فرد فاقد صلاحیت خبر داد.

سید رشید میرفلاح، مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه در این خصوص اظهار داشت: به دنبال گزارش‌های واصله مردمی در سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی، مبنی بر فعالیت یک مرکز زیبایی و مداخله در امور درمانی و برگزاری دوره‌های آموزشی پوست و زیبایی و تزریق ژل و… بدون داشتن مجوز توسط فرد فاقد صلاحیت که تبلیغات برگزاری دوره‌های آموزشی غیر مجاز در فضای مجازی داشت و گواهی دوره آموزشی صادر می‌کرد توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه شناسایی و مرکز پلمب و پرونده جهت رسیدگی به نظام پزشکی ارجاع شد.

وی در پایان تاکید کرد: تمام کسانی که می‌خواهند به نحوی در حوزه‌های سلامت استان فعالیت کنند باید مجوزهای لازم برای انجام کارهای حوزه سلامت را داشته باشند و در غیر این صورت برابر قوانین و مقررات با آن‌ها برخورد خواهد شد.

Share