شکست مذاکرات در دقیقه 90؛

ناکامی مسئولان تالش در خرید امتیاز خوشه‌طلایی | حضور چوکا در لیگ یک منتفی شد

مسئولین تالش نتوانستند رضایت مالک خوشه طلایی را جلب کنند و بدین ترتیب بازگشت چوکا به لیگ یک با انتقال سهمیه خوشه طلایی ساوه به تالش منتفی اعلام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، روز چهارشنبه با حضور حسن محمدیاری، جهانبخش آرمان، فرامرز مرجانی، نماینده امام جمعه رییس اداره ورزش و اعضای هیئت فوتبال و جمعی از اصحاب رسانه و لیدرهاو مالک تیم خوشه طلایی جلسه بررسی خرید امتیاز تیم خوشه طلایی حاضر در لیگ دسته اول کشور مورد بررسی قرار گرفت.

حسن محمد یاری با بیان اینکه ورود به حوزه فوتبال باید با قدرت و داشته‌های مالی لازم باشد، ضمن رایزنی و پیگیری تاسیس بانک شهر در منطقه با هدف تامین بخشی از هزینه‌های لازم، بر هرگونه همکاری در راستای حمایت از این تیم تاکید کرد.

مالک تیم خوشه طلایی با تاکید بر اینکه مهمترین دغدغه ما مبحث مالی می‌باشد، گفت: بر اساس پیش بینی‌ها جهت حضور در لیگ یک نیازمند ۳۰ تا ۳۵ میلیارد تومان هستیم و پس از مدتی از جلسه خارج شد و ادامه توافقات را به رایزنی‌های صادقی و هیئت فوتبال منوط کردند.

در ادامه هادی صادقی با بیان اینکه بنده از محل فروش امتیاز لیگ ۲ چوکای تالش و حامیان مالی ۲۰ میلیارد تومان از این مبلغ را تامین خواهم کرد و هیئت فوتبال و مسئولین ۱۰ میلیارد تومان مابقی با تهیه کنند.

در اما اتفاقی عجیب در حالی که توافقات اولیه مبنی بر کلیات این موضوع انجام شده بود و در حال تهیه قرداد برای نهایی کردن این توافقات بودیم، هادی صادقی نیز از جلسه خارج و پس از آن مالک خوشه طلایی و سایر همراهان هیچ کدام پاسخگویی تماس‌های تلفنی مسئولین شهرستانی نبودند.

با وجود آمادگی کامل طرفین تالشی، بنظر می‌رسد مالک خوشه طلایی و همراهان وی انگیزه کافی برای فروش امتیاز لیگ را را نداشتند و صرفا بدنبال تیم داری به دست مسئولین و مردم تالش بودند.

 

 

Share