رئیسی با حضور در استودیو شبکه خبر:

منتقدان را بی‌شناسنامه و بی‌هویت نمی‌دانیم | باید حرف منتقد را شنید

رئیس جمهور با بیان اینکه دولت در میدان اقدام و عمل است و تبیین این اقدامات بر عهده رسانه‌هاست، گفت: ممکن است به این اقدامات هم نقدی وارد باشد. ما به هیچ عنوان کسی که نقد می‌کند را بی‌شناسنامه و بی‌هویت نمی‌دانیم بلکه معتقدیم باید حرف منتقد را شنید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ئسید ابراهیم رئیسی با حضور در استودیو شبکه خبر با تبریک روز خبرنگار به اهالی رسانه، اظهار کرد: رسانه نقش مهمی در تبیین خواسته‌های مردم برای دولتمردان وهمچنین انتقال دیدگاه مسئولان و دولتمردان برای مردم دارند و در واقه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه رئیس صداوسیما اعلام کرده که رسانه ملی ۱۶۰ شهید داشته است، گفت: این شهدا مربوط به اوایل دورن انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرم است. ما اخبار دوران دفاع مقدس را مرهون زحمات اهالی رسانه هستیم. اگر آن تلاش‌ها نبود، نسل ما با تلاش‌های دوران دفاع مقدس آشنا نبود.

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت نقش رسانه ملی در تبیین و تنویر افکار عمومی، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین وظیفه همه است اما رسانه ملی نقش مهمی در جهاد تبیین داشته و در مرکز فرهنگی، فرهنگ ساز و فکرساز کشور قرار دارد. رسانه ملی در برابر جریان‌سازی دشمن و ارائه سبک زندگی ایلامی و ایرانی نقش مهمی دارد.

وی با بیان اینکه دولت در میدان اقدام و عمل است و تبیین این اقدامات بر عهده رسانه‌هاست، گفت: ممکن است به این اقدامات هم نقدی وارد باشد. ما به هیچ عنوان کسی که نقد می‌کند را بی‌شناسنامه و بی‌هویت نمی‌دانیم بلکه معتقدیم باید حرف منتقد را شنید. دولت گوش شنوا دارد و ما حتما نظرات منتقدان را نعمت می‌دانیم. البته همه در بیان نقد باید انصاف داشته باشند. دولت باید نقدپذیر باشد و رسانه‌ها هم نظرات مختلف را منتقل کنند و هم عملکرد دولت را تبیین کنند.

Share