قرار مرگ

قتل شوهر با افشای خیانت زنانه | قاتل با همسر دوستش رابطه پنهانی داشت

زن جوان وقتی فهمید شوهرش ماجرای خیانتش را متوجه شده است نقشه قتل تلخی را طراحی کرد. این زن در یک سناریوی هولناک با همدستی ۲ مرد دست به قتل شوهرش زد و جسد را داخل چاه انداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، زن جوان وقتی فهمید شوهرش ماجرای خیانتش را متوجه شده است نقشه قتل تلخی را طراحی کرد.

شوهرم گم شده

رسیدگی به این پرونده از وقتی کلید خورد که مهین ۳۵ساله سراسیمه به یکی از کلانتری‌های شمال کرج رفت و مدعی شد شوهرش ایرج از دیروز که به سرکار رفته دیگر برنگشته و گوشی موبایلش خاموش است وهیچ اطلاعی هم از او ندارد.
پس از اظهارات این زن، تیمی از کارآگاهان، تحقیقات خود ر ا با بررسی تماس‌های تلفنی ایرج شروع کردند.

در این بررسی‌ها مشخص شد او آخرین بار با مردی به نام شاهین در محدوده محمدشهر کرج قرار ملاقات گذاشته بود و این تنها سرنخی بود که می‌توانست درکشف ناپدید شدن مرموز ایرج، پلیس را یاری دهد.

افشای خیانت زنانه
بنابراین خیلی زود با ردیابی تخصصی پلیس توانست شاهین را بازداشت کند. شاهین که از دستگیر شدنش بشدت شوک شده بود خیلی زود لب به سخن گشود. او در بازجویی‌ها اظهارداشت: مدتی است که با مهین همسر مقتول ارتباط دوستی برقرار کرده و به هم علاقه‌مند شده بودیم. مهین در صحبت‌هایش بارها گفته بود که ایرج او را آزار می‌دهد و کتک می‌زند حتی خرجی هم نمی‌دهد بنابراین می‌گفت قصد جدایی دارد اما ظاهراً ایرج امتناع می‌کرد.

وی افزود: پس از مدتی ایرج متوجه ارتباط ما شد و از من خواست با هم ملاقات کنیم، وقتی موضوع را به مهین گفتم او پیشنهاد داد ایرج را به باغی که متعلق به یکی از دوستان خودش بود بکشانم سپس با همدستی پسرعمه‌ام پدرام او را با چاقو کشتیم و جسدش را داخل چاهی در باغ متروکه انداختیم.
با اعتراف شاهین، تیمی از مأموران آگاهی راهی باغ متروکه شدند و جسد را از چاهی با عمق ۱۳متر کشف کردند. جسد به دستور بازپرس کشیک قتل به پزشکی قانونی منتقل شد و در ادامه شاهین و مهین و بعد پدرام نیز دستگیر شدند. پس از محاکمه هر سه متهم در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی قیومی و با حضور قاضی فیروزه‌ای‌رنجبر- مستشار دادگاه -تحت محاکمه قرار گرفتند.

قصاص و زندان
اولیای‌دم خواستار قصاص سه جنایتکار شدند و پس از محاکمه که در دو نوبت رسیدگی شد با حکم قضات، دو متهم مرد به اتهام مشارکت در قتل به قصاص نفس و زن جوان نیز به اتهام معاونت در قتل شوهرش به ۱۵سال حبس محکوم شدند، علاوه براین زن ومرد جوان به اتهام رابطه نامشروع با یکدیگر به ۹۹ ضربه شلاق محکوم شدند.
این احکام از سوی قضات دیوان‌عالی مهر تأیید خورد و متهمان در یک قدمی اجرای حکم قرار گرفتند.

Share