رسول فرخی میکال در تذکر شفاهی تأکید کرد:

علی‌رغم وعده‌های خرید برنج، هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفت

رسول فرخی میکال، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: علی‌رغم وعده‌های خرید برنج، هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته و رغبتی برای برداشت محصول میان برنج‌کاران وجود ندارد لذا باید اقدامات لازم برای حل مشکلات کشاورزان انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رسول فرخی میکال در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با اشاره به عنوان شعار امسال تحت عنوان مهار تورم و رشد تولید، گفت: مشکلات خرید برگ چای تولیدی چای‌کاران هنوز ادامه دارد و مطالبات چای‌کاران که تک محصولی هستند و معیشت یک سال خود را از این طریق تامین می‌کنند هنوز پرداخت نشده است که وزیر کشاورزی باید به آن توجه کند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: علی‌رغم وعده‌های خرید برنج، هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته و رغبتی برای برداشت محصول میان برنج‌کاران وجود ندارد لذا باید اقدامات لازم برای حل مشکلات کشاورزان انجام شود.

وی اضافه کرد: تیم اقتصادی دولت در کنترل قیمت کالا در بازار موفق نبوده و نظارت‌ها کافی نیست از این رو لازم است قرارگاه‌های نظارتی در استان‌ها تشکیل شود.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در پایان از وزیر اقتصاد خواستار رسیدگی به موضوع اخراج کارکنان فروشگاه‌های رفاه سراسر کشور شد که بعضی از آن‌ها ۲۰ سال سابقه کار دارند.

Share