فرمانده انتظامی لنگرود خبر داد؛

درگیری اراذل و اوباش در لنگرود منجر به کما رفتن عابر پیاده شد

فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش سابقه‌دار که در پارک فجر این شهرستان با یکدیگر درگیر و منجر به مجرویت و کما رفتن یک عابر پیاده شد‌ه‌اند، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ “حمیدرضا سرخوش‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان خط قرمز مجموعه انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: پلیس قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی می‌کند.

وی در ادمه گفت: در پی دریافت گزارشی از یکی از شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در خصوص درگیری با سلاح گرم و اخلال در نظم عمومی توسط چند نفر در پارک فجر شهر لنگرود که منجر به مجروحیت یک عابر پیاده شده است، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی پس از تحقیقات صورت گرفته و با اشرافیت اطلاعاتی، متهمان این پرونده را که از اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند شناسایی کردند، افزود: ۷ متهم مورد نظر دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز از آنها کشف شد.

این مقام انتظامی علت درگیری این افراد را اختلافات شخصی اعلام کرد و با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند و روانه زندان شدند، تصریح کرد: طبق گزارش‌های دریافتی مشخص شد، عابر پیاده‌‌ای که بر اثر تیراندازی یکی از متهمان این نزاع از ناحیه سر مجروح شده به کما رفته و در بیمارستان بستری است.

سرهنگ سرخوش‌پور در پایان با اشاره به اینکه تمام تلاش مجموعه انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه است، بیان داشت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

 

Share