تفریحات شهری دبی که تابستان امسال حتما باید امتحان کنید

در همه کشورها، برج خلیفه نشانه ای از زیبایی و فریبندگی دبی است، تفریحات شهری دبی که چشمان همه را به سوی خود جلب می‌کند.

دبی، پرچمدار جهانی تجارت، فناوری، یک شهر عجیب و غریب است که قدرت و تمدن را با هم تلفیق کرده است. با نگاهی به آسمان شهر، برج خلیفه را بخصوص درخشان و فراتر از همه چیز خواهید دید.

تفریحات شهری دبی ، جواهری در بین صحرای آرزوها، یک مقصد سفر استثنایی است که هر ساله میلیون‌ها گردشگر به خود جذب می‌کند. این شهر پرجاذبه با ترکیبی منحصر به فرد از فرهنگ،تاریخ و مدرنیته، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای علاقه‌مندان به سفر فراهم می‌کند. اگر قصد سفر به دبی را دارید ، حتماً به سه تفریحات شهری دبی خاص زیر سر بزنید تا تجربه‌ای بی‌نظیر را در این شهر فراهم کنید:

۱. برج خلیفه:

دبی با شناخته شدن به عنوان “پنجره‌ای به جهان عربی”، فراتر از معماری و تمدن است. چشم اندازهای خیره‌کننده برج خلیفه به دبی روحیه و جذابیت خاصی می‌بخشد. برج خلیفه یکی از تفریحات شهری دبی ، نمادی از بزرگی و شکوه دبی است. یکی از برج‌های مشهور جهان که مقصد گردشگران زیادی است، برج خلیفه در دبی است. این برج در سال ۲۰۱۰ در کشور امارات افتتاح شد و در طول ساخت خود دو رکورد بزرگ را شکست: اولین برج بلندترین ساختمان جهان و بلندترین سازه انسان‌ساخته در تاریخ است. سرمایه‌گذاری‌های عظیم باعث ایجاد یک شاهکار معماری به نام برج خلیفه در شهر دبی شد. این برج دارای ۱۶۳ طبقه است و بیش از ۸۲۸ متر ارتفاع دارد، که نشان می‌دهد مهندسان و طراحان از جدیدترین فناوری‌ها و تکنولوژی های عمرانی استفاده کرده‌اند. البته ارتفاع کلی برج خلیفه تا نقطه بالاترین آن ۸۳۰تر است.

تفریحات شهری دبی ، این برج بدون شک یک نمونه بی‌ همتا از شاهکارهای معماری دردنیای امروز است. جالب است بدانید که به دلیل ارتفاع بالای این برج عظیم، برخی افراد آن را با نام “شهر عمودی دبی” نیز می‌شناسند. درطبقات مختلف این برج، آپارتمان‌های خصوصی،سالن‌های متنوع، باشگاه، هتل، کافه، استخر، مسجد و سایر امکانات قرار دارند.

سکوی بازدید دبی

دیگرتفریحات شهری دبی ،رفتن به سکوی بازدید دبی، شما را به قلب آسمان می‌برد تجربهای بی‌نظیر از دیدن شهردر ارتفاعات بی‌نظیر به شما هدیه می‌دهد.

برج خلیفه یک ساختمان بلند در دبی است که ارتفاع بسیار بالایی دارد. سکوی تماشا با نام “At The Top” شناخته می‌شود و تراس آن درارتفاع ۴۵۲ متری  سطح زمین قرار دارد.سکوی تماشای بعدی به نام “At The Top SKY” در طبقه ۱۴۸ این برج قرار دارد. برای دسترسی به این سکو، ابتدا باید به بخش “اسکای لانژ”روید و سپس با استفاده از آسانسور ویژه به این بخش هدایت می‌شوید.

شما می‌توانند با استفاده از آسانسورهای دو طبقه به طبقه ۱۲۴ برج دسترسی پیدا کنند. دراین بخش، سکویی وجود دارد که با استفاده از تلسکوپ، میتوانید کل شهر را مشاهده کنید.

طبقه ۱۲۵ نیز یک نمای  ۳۶۰ درجه را دراختیار شما قرار می‌دهد و یک راهنمای داستان‌های شگفت انگیز درباره برج برای شما تعریف خواهد کرد. بازدید از تفریحات شهری دبی ، یک تجربه فوق‌العاده و خیره‌کننده است که حتماً باید تجربه کنید.دبرای تهیه بلیط برج خلیفه به وبسایت رسمی برج خلیفه و یا سایت های ارائه دهنده تیکت این برج مثل تهران دبی مراجعه فرمایید.

۲. اسکای ویو دبی:

یکی دیگر از تفریحات شهری دبی ، اسکای ویو دبی است که تجربه بی‌نظیر، جدیدترین و مبتکرانه‌ترین فرصتی است که برای ماجراجویی در دبی پیدا کرده اید. با تماشای مناظر خیره کننده شهر از ارتفاعات آسمانی، قلبتان را به لرزه درآورده هیجان را در تمام وجودتان احساس خواهید کرد. اسکای ویو دبی، نه تنها یک تفریح است، بلکه یک سفر عالی است . پس آماده شوید تا به یک ماجراجویی بی‌نظیر و خارق‌العاده در دبی بروید که همیشه در خاطره‌هایتان به یادگار خواهد ماند.

با رصد خانه اسکای ویو دبی، شما به یک سفر هیجان‌انگیز در بالاترین نقطهٔ شهر دبی دعوت می‌شوید. با قرار گرفتن در ارتفاع ۲۲۰ متری، شما در یک طبقهٔ شیشه‌ای به طول ۲۵ متر قرار می‌گیرید که به شما امکان تماشای منظرهٔ استثنایی برج خلیفه را می‌دهد.این تجربهٔ بی‌نظیر، جایی است که آدرنالین شما را به اوج میبرد و برای اولین بار در این منطقه است.

تفریحات شهری دبی اسکای ویو دبی تنها رصد خانه‌ای نیست؛ آنجا یک سرسره شیشه‌ای در فضای باز نیز وجود دارد که در یک لولهٔ شفاف شیشه‌ای قرار گرفته است. این سرسره به شما امکان می‌دهد در حالی که گرانش را نادیده می‌گیرید، از بالای آسمان به پایین سقوط کنید و مناظر خیره‌کنندهٔ دبی را تماشا کنید.

علاوه بر این، شما می‌توانید تجربهٔ Edge Walk را در اسکای ویو دبی تجربه کنید یکی از تفریحات شهری دبی بینظیر به حساب می آید. این تجربه پیاده‌روی هیجان انگیز به شما اجازه می‌دهد در حالی که گرانش را نادیده می‌گیرید، در ارتفاعات بالا پیاده‌روی کنید و مناظر فوقالعادهٔ برج خلیفه را به خوبی ببینید.

با این تجربه‌های هیجان‌انگیز و منظره های دیدنی بی‌نظیر،از برج خلیفه، جزیره نخل جمیرا و سواحل زیبای خلیج فارس را مشاهده خواهید کرد. این تجربه هیجان‌انگیز بی‌نظیر، حتماً یک لحظه خاطره‌انگیز در سفر شما به دبی خواهد بود و حتما به تفریحات شهری دبی بروید.

۳. استخر اینفینیتی:

استخر اینفینیتی یا استخر آئورا یکی دیگر از تفریحات شهری دبی است که در دل خاورمیانه، دبی به عنوان یک جواهر درخشان از جاذبه‌های گردشگری به حساب می آید. اما اگر به دنبال تجربه‌ای منحصربه‌فرد و فوق‌العاده هستید، استخر اینفینیتی با مناظری که معماران برای آن خلق کرده‌اند، شما را به استخری ازرویاها می‌برد. این استخر ۳۶۰ درجه، که به لطف برج نخل در مجمع‌الجزایر جمیرا قرار گرفته است، که نه تنها لقب مرتفع ترین استخر جهان را به خود اختصاص داده است، بلکه شما را به ارتفاعی ۲۱۰ متری از سطح زمینی میبرد، جایی که آسمان و زمین به یکدیگر آغوش می‌کنند. این تجربه بی‌نظیر از تفریحات شهری دبی ، یک لحظه خاطره‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد وما را در آغوش زیبایی دبی می‌اندازد.

با ورود به  استخر اینفینیتی، شما در آغوش زیبایی قرار می‌گیرید. آسانسوری که شما را به طبقه ۵۰ این برج می‌برد، درب‌هایش را باز می‌کند و شما به تماشای دبی زیر پای خود فرو می‌روید. اما این تجربه فقط یک نمونه از زیبایی‌هایی است که دراین جزیره در آسمان منتظرماست. در قلب این جزیره، تخته‌سنگ‌هایی از گچ تراورتن ساخته شده‌اند که به شما احساسی طبیعی و واقعی می‌دهند. شکل هندسی این تخته‌سنگ‌ها، آنها را به نقطه کانونی این جزیره تبدیل کرده و از یکنواختی آن کاسته است.

زمانی که بر روی کاشی های بتنی پابرهنه قدم می‌زنید، حسی مانند قدم‌زدن بر روی ماسه در ذهن شما تداعی می‌شود. این حس، شما را به یک جزیره استوایی زیبا منتقل می‌کند و تصور میکنید که در آنجا قرار دارید، به جای بیابانی به نام دبی. پرده‌هایی که دراین قسمت استفاده شده است، هوای ساحل را به ذهن شما می‌آورد و در عین حال شما را از نورستقیم آفتاب دبی در هنگام استفاده در استخر اینفینیتی در امان نگه می‌دارد.با این تجربه فراموش‌نشدنی، شما به دنیایی از زیبایی و آرامش فرا می‌روید، جایی که زمان متوقف می‌شود و لحظاتی از زندگی خود را درآغوش طبیعت لذت بی‌پایان سپری می‌کنید.

ما در مطلب بالا به بازدید از تفریحات شهری دبی ، تجربه‌ای بینظیر وهیجان‌انگیز پرداختیم. این شهر پرافتخار با آسمان‌خراش‌های فوق‌العاده، ساحل‌های زیبا و تفریحات شگفت‌انگیز، یک مقصد بی‌نظیر برایمان است.

قیمت و خرید انواع بلیط های جاذبه دبی

در همه کشورها، برج خلیفه نشانه ای از زیبایی و فریبندگی دبی است، تفریحات شهری دبی که چشمان همه را به سوی خود جلب می‌کند. حالا شما نیز بدون دردسر و استرس، با سادگی و راحتی بلیط دیدن این برج و دیگر جاذبه های شگفت‌انگیز دبی را از طریق سایت تهران دبی تهیه کنید. سایت تهران دبی، پلی است که شما را به دنیایی از تخفیفات و واچرهای تمام تفریحات شهری دبی می‌برد. با وارد شدن به این سایت، بلیط‌های تفریحات شهری دبی را با قیمتی مناسب قابل دسترسی خواهید داشت. دبی، شهری پرجذابی است که تفریحات شهری فراوانی را در اختیار شما قرار می‌دهد. با برج خلیفه، استخر اینفینیتی ، اسکای ویو دبی ، دبی یک مقصد بی‌نظیر برای تفریحات شهری است.

 بنابراین، از این فرصت استثنایی بهره‌برده و لحظاتی فراموش‌نشدنی را در دبی تجربه کنید، سپس با سرور و هیجان خاطرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. این شهر زیبا لایق است که جهان باورنکردنی خود را به نمایش بگذارد!

Share