تصمیم سخت نماینده ادوار فومن و شفت؛

بیانیه انتخاباتی ناصر عاشوری؛ کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم نمی‎شوم

ناصر عاشوری گفت: شعور بالای سیاسی مردم حوزه انتخابیه فومن و شفت، زمینه ساز انتخاباتی پرشور و انتخاب فردی اصلح خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ناصر عاشوری قلعه رودخانی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، کاندیدا نخواهد شد و هیچگونه موضع گیری شخصی پیرامون حمایت از کاندیدای خاص در انتخابات را ندارد و معتقد است باید به انتخاب مردم احترام گذاشت و میزان رأی ملت خواهد بود.

در بیانیه نماینده ادوار فومن و شفت آمده است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

وَقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطَانًا نَصِیرًا

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اسفند ۱۴۰۲ در سرتاسر کشور برگزار می‌گردد که جلوه‌ای باشکوه از شور، شعور و مشارکت مردم و دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در جهت تبیین جایگاه انتخابات و مردم سالاری دینی به عنوان دستاورد ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

اینجانب مشارکت بالای مردم، با هر سلیقه و عقیده‌ای را در انتخابات مجلس وظیفه ملی و دینی می‌دانم و معتقدم انتخابات، میدان تعیین حق حاکمیت مردم بر سرنوشت‌شان هست. انتظار دارم با تدبیر و
عقلانیت در این عرصه حاضر باشند.

بزرگ‌ترین سرمایه معنوی اینجانب، اعتماد و همراهی مردم فهیم شهرستانهای فومن و شفت؛ در طی سه دهه اخیر، بوده که خودم را برای همیشه مدیون این مردم می‌دانم.

در سه دوره خدمتگزاری مردم و انجام وظایف نظارتی و تقنینی در مجلس شورای اسلامی، همواره کوشیدم تا از حقوق ملت دفاع کرده و سخنی بر خلاف منافع مردم و مصالح کشور بر زبان نیاورم و دل دشمنان انقلاب را شاد نکنم. تلاش کردم به قانون اساسی و آرمانهای امام راحل(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری پایبند باشم. امیدوارم آنچه گفته‌ام، عمل نموده و توانسته باشم رضای خداوند و رضایت مردم را جلب کرده باشم.

بر خود وظیفه می‌دانم از عموم مردم که در ادوار مختلف از اینجانب صادقانه حمایت نموده، بویژه خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران، روستاییان عزیز و شهروندان فهیم که در همه مراحل حقیر را همراهی نموده‌اند، سپاسگزاری نمایم. قطعاً زبان و قلم اینجانب از شکرگزاری نعمت‌های بیکران الهی و الطاف شما مردم عزیز عاجز است.

امیدوارم مردم انقلابی شهرستانهای فومن شفت، با حضور پرشور خود در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ حماسه  سیاسی ایجاد کنند و با برگزاری یک «انتخابات خوب» به یک «انتخاب خوب» دست یابند و زمینه را برای خلق «حماسه اقتصادی» با تشکیل مجلس مقتدر را فراهم سازند.

این روزها به حرمت سال‌ها اعتماد و محبت مردم نجیب فومن و شفت، برای تصمیمی سخت، در فکر بودم تا در برابر مردمی از اقوام مختلف که در این چند ماه بزرگوارانه پیام لطفشان را به بنده حقیر رساندند و نخبگانی که از هر صنف و طبقه و خواستگاه، خواهان حضور بنده در انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند،
حقیقتاً تصمیم سختی بود، چرا که باور عمیق دارم، اگر در راه خدمت به مردم از آبروی خود نیز بگذریم، رواست. اینجانب، با احترام دست به سینه در برابر مردم شریف شهرستان‌های فومن و شفت، عدم حضور خود را در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اعلام می‌نمایم.

شعور بالای سیاسی مردم حوزه انتخابیه فومن و شفت، زمینه ساز انتخاباتی پرشور و انتخاب فردی اصلح خواهد بود. اینجانب ضمن احترام به همه کاندیداهای محترم و تشکر از یکایک آنان، جز توصیه بر مشارکت بالا، هیچگونه موضع گیری شخصی پیرامون حمایت از کاندیدای خاص در انتخابات را ندارم و معتقدم باید به انتخاب مردم احترام گذاشت و میزان رأی ملت خواهد بود.

در پایان برای یکایک مردم شریف، یاران و دوستان؛ سلامتی و توفیق روز افزون و آرزوی موفقیت و عاقبت به خیری از خداوند منان خواستارم.

زندگی صحنه‌ی یکتای هنرمندی ماست
هر کسی نغمه‌ی خود خواند و از صحنه رود

صحنه پیوسته به جاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

با احترام
ناصر عاشوری
۱۴۰۲/۵/۲۰

Share