شهردار رشت در جلسه بررسی طرح‌های قابل سرمایه‌گذاری:

افزایش ماندگاری گردشگران در رشت با اجرای پروژه‌های تالاب عینک و گیل‌لند

شهردار رشت بر ضرورت تدوین مناسب بسته‌های سرمایه‌گذاری به منظور جذب سرمایه گذار در این شهر تاکید کرد و گفت: اجرای پروژهای تالاب عینک و گیل لند موجب افزایش ماندگاری گردشگران در سطح شهر رشت می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رحیم شوقی، شهردار رشت در جلسه بررسی طرح‌های جذب سرمایه‌گذار در محل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی با حضور رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورا با تاکید بر ارائه طرح‌های مناسب گردشگری برای جذب سرمایه‌گذار، اظهار کرد: پروژه‌های تالاب عینک و گیل‌لند بستر مناسبی برای جذب سرمایه‌گذار محسوب می‌شوند.

وی بر ضرورت تدوین مناسب طرح‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری به منظور جذب سرمایه‌گذار در رشت تاکید کرد و افزود: اجرای پروژه‌های گردشگری موجب افزایش ماندگاری گردشگران در سطح شهر رشت می‌شود.

شهردار رشت با تاکید بر تلاش ویژه برای معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری تالاب عینک و پروژه گیل لند، اذعان کرد: پروژه عظیم پارک آبی گیل‌لند نمادی جدید در استان گیلان است.

شوقی، سرمایه‌گذاری تالاب عینک را پروژه‌ای کم نظیر در شمال کشور دانست و خاطرنشان کرد: دسترسی مناسب به جاده اصلی، وجود آبگیر طبیعی و چشم‌انداز زیبا از ویژگی‌های پروژه است.

سیدحسین رضویان، رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورای اسلامی شهر رشت نیز در جلسه مذکور توسعه صنعت گردشگری را از سیاست‌های این کمیسیون عنوان کرد و گفت: تالاب عینک جاذبه‌ای دیدنی و بی‌نظیر در دل رشت است.

ناصر عطایی، سرپرست سازمان طرح‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری رشت نیز در جلسه بررسی جذب طرح‌های سرمایه‌گذاری این شهر با اشاره به پروژه‌های رینگ ۹۰ متری و پارک ۴۵۰ هکتاری، اظهار کرد: پروژه‌های تالاب عینک و لندفیل از پروژه آماده معرفی به سرمایه گذاران است.

Share