رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان خبر داد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در رشت+ جزییات

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۵ و ۶ مرداد ماه سال جاری خبر داد.

محدودیت ترافیکی رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۵ و ۶ مرداد ماه سال جاری خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا… الحسین، اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با تمام توان در راستای تسهیل در عبور و مرور عزاداران حسینی تلاش می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۵ و ۶ مرداد ماه سال جاری، گفت: برای تسهیل تردد شهروندان و هیئت‌های عزاداری شهرستان رشت در مسیرها منتهی به میدان شهدای ذهاب، دانای علی، حرم خواهر امام (س) و گلزار شهدا، محدودیت ترافیکی عبور خودروها اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان تصریح کرد: محدودیت ترافیکی شهر رشت در شب‌های تاسوعا و روز عاشورا در مسیرهای پل آزادگان – میدان آزادگان به سمت خیابان طالقانی (دانای علی)، خیابان شهریاران، پارک مفاخر به سمت طالقانی، بلوار حبیب‌زاده (ضیابری) به سمت خیابان طالقانی و چهار راه قدس، بلوار شهید مطهری، میدان صیقلان به سمت حرم خواهر امام (س) و مسیرهای منتهی به میدان شهدای ذهاب اعمال می‌شود.

Share