معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر اعلام کرد:

آتش‌سوزی در هتل محل اقامت زائران ایرانی در نجف | حدود ۲۵ تا ۳۰ زائر با مشکل تنفسی مواجه شدند

حسین فضلی، معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر اظهار داشت: در هتل ۶ طبقه قصر الشفاعه در منطقه قدیمی نجف که محل اقامت زائران ایرانی بود، آتش‌سوزی رخ داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر جزئیات حادثه آتش‌سوزی در هتل محل اقامت زائران ایرانی در نجف اشرف را تشریح کرد.

حسین فضلی گفت: در هتل ۶ طبقه قصر الشفاعه در منطقه قدیمی نجف که محل اقامت زائران ایرانی بود، آتش‌سوزی رخ داده است.

وی در ادامه بیان کرد: بلافاصله بعد از اعلام آتش سوزی، تیم‌های پزشکی هلال احمر به همراه آمبولانس به محل حادثه اعزام و مشغول امدادرسانی شدند.

فضلی افزود: حدود ۲۵ تا ۳۰ زائر با مشکل تنفسی به بیمارستان حکیم و امام علی نجف انتقال داده شدند، یکی از بانوان زائر ایرانی دچار سوختگی مسیر تنفسی شده و یک زائر مرد ایرانی نیز دچار شکستگی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات و در انتقال مصدومان به بیمارستان، آمبولانس‌های هلال احمر مشغول خدمات‌رسانی بودند. کادر درمان مرکز پزشکی هلال احمر شامل پزشک، پرستار و فوریت‌های پزشکی در این حادثه نیز در حال امدادرسانی بودند.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمام حادثه دیدگان این آتش سوزی ترخیص شدند و فقط دو زائر دچار سوختگی و شکستگی در بیمارستان بستری هستند.

Share