با حضور سرپرست فرمانداری رشت؛

مجید مهروانی شهردار سنگر شد | یک اتاق فکر با حضور جوانان تشکیل شود

سرپرست فرمانداری رشت تحقق الگوی توسعه پایدار بدون استقرار یک نظام مدیریت شهری کارشناسانه و کارآمد را ناممکن دانسته و افزود: لازم است تا دست اندرکاران، علی الخصوص شهرداران و اعضای شورای شهر با تشکیل یک اتاق فکر با حضور جوانانی خوش فکر و خلاق ضمن بررسی جوانب، آینده نگری، تدوین، تصویب و اجرای برنامه های هدفمند در خصوص ارتقا کیفیت زندگی شهروندان در شهرها اقدام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، کیا عاشوری بعد از ظهر امروز (دوشنبه) در مراسم تکریم حسن افلاکی و معرفی مجید مهروانی به عنوان شهردار جدید سنگر، که با جمعی از مسئولین محلی، معتمدین و اهالی سنگر برگزار گردید؛ با بیان اینکه سنگر دو برابر برخی از شهرستان‌های استان شهید تقدیم انقلاب کرده است افزود: مسئولیت شهردار جدید سنگر در بخش انقلاب و ولایی چند برابر شهرداران سایر شهرهاست.

سرپرست فرمانداری رشت با تذکر این نکته که شهرها و مدیریت شهری در صدر دغدغه‌های انسان قرار دارد و نیاز به ارائه طرح‌های نوین به شدت احساس میشود، ادامه داد: با توجه به شرایط طبیعی استان گیلان، ایجاد محیط مطلوب شهری در همزیستی با محیط زیست از اولویت بالایی برخوردار است.

عاشوری با تاکید بر هم افزایی و همدلی اعضای شورا با شهرداران در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم، افزود: باید یک هم‌افزایی خیلی خوبی ایجاد کرد و کمک شود با وجود شرایط موجود بتوانیم برای توسعه شهرها در بخش خدمات و عمران شهری به عنوان خادمین مردم گام موثری برداریم.

سرپرست فرمانداری رشت تحقق الگوی توسعه پایدار بدون استقرار یک نظام مدیریت شهری کارشناسانه و کارآمد را ناممکن دانسته و افزود: لازم است تا دست اندرکاران، علی الخصوص شهرداران و اعضای شورای شهر با تشکیل یک اتاق فکر با حضور جوانانی خوش فکر و خلاق ضمن بررسی جوانب، آینده نگری و تدوین، تصویب و اجرای برنامه‌های هدفمند در خصوص ارتقا کیفیت زندگی شهروندان در شهرها اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با تاکید بر ضرورت ارایه آموزش‌های لازم درباره تفکیک زباله از مبدا و فرهنگ‌سازی‌ها در این زمینه، اظهار داشت: در موضوع مدیریت پسماند و رفع مشکلات مربوط به زباله باید تمامی شهرداران و دهیاران با اجرای برنامه‌های مختلف و ارایه آموزش‌های لازم به مردم، برای مدیریت پسماند از همکاری عمومی بهره شوند.

وی با اشاره به اینکه مردم سالاری دینی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است، گفت: واکاوی دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف از سوی جوانان ضرورت دارد.

عاشوری با بیان اینکه دستاوردهای نطام اسلامی باید به جوانان بازگو شود، اضافه کرد: پیشرفت چشمگیر انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف جهان گیر شده است.

وی در پایان با اشاره به خدمات جهادی دولت سیزدهم در گیلان، اظهار داشت: استاندار گیلان یکی از استانداران پرتلاش و مردمی در کشور بوده که شبانه روز پیگیر رفع مشکلات مردم است.

Share