با انتخاب اعضای هیئت مدیره

علی خطیر سرپرست مدیرعاملی استقلال شد

با انتخاب اعضای هیئت مدیره استقلال، علی خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از “ورزش سه”، پس از گذشت ۷۲ ساعت از استعفای حجت کریمی از سمت سرپرستی باشگاه استقلال، وزارت ورزش و جوانان به همراه سازمان خصوصی سازی، به دنبال بررسی گزینه های مختلف برای جانشینی کریمی بودند که در نهایت علی خطیر برای حضور در این سمت انتخاب شد.

در شرایطی که گفته می شد استعفای حجت کریمی به صورت مجازی اعلام شده و نامه کتبی آن به دست مسئولین نرسیده، اما اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال امشب تشکیل جلسه داد و در نهایت ضمن پذیرش کناره گیری کریمی، رأی به انتخاب علی خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال داد.

خطیر که پیش از این به عنوان معاون اجرایی دبیرکل فدراسیون فوتبال، معاون اجرایی باشگاه استقلال و عضو هیئت مدیره تراکتور مشغول فعالیت بوده است، حالا یکی از مهمترین مسئولیت های فوتبال کشور را برعهده گرفته و به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شده است.

قرار است که تا زمان برگزاری مجمع عمومی باشگاه استقلال و انتخاب اعضای هیئت مدیره، خطیر وظیفه سرپرستی آبی ها را برعهده بگیرد که قطعا مهمترین هدف او در روزهای پیش رو تا برگزاری مجمع، تأمین منابع مالی و تشکیل یک تیم قدرتمند و جذب بازیکنان مورد نظر جواد نکونام خواهد بود.

Share