محمدصادق کوشکی؛

شورای ائتلاف دست‌پخت بهتری برای مجلس آینده ندارد | مردم از عملکرد مجلس یازدهم راضی نیستند

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی هر تلاشی هم انجام دهد باز نتیجه اش همین خروجی فعلی خواهد شد که در مجلس یازدهم شاهدش هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از نامه نیوز، انتخابات مجلس شورای اسلامی ۸ ماه دیگر برگزار می شود، غلامعلی حدادعادل اخیرا گفته «مجلس انقلابی است اما اگر تعدادی از نمایندگان عملکرد ضعیفی داشتند از افراد کارآمدتر حمایت خواهیم کرد.»

محمدصادق کوشکی در گفتگو با نامه‌نیوز درباره میزان رضایت مردم از عملکرد مجلس یازدهم گفت: نمایندگان مجلس یازدهم می گویند «ما مصوبات و چاره اندیشی های خیلی خوبی داشتیم» اما اگر مبنای رضایتمندی مردم از مجلس را میزان تحقق شعارهای نمایندگان در انتخابات سال ۱۳۹۸ بدانیم، بخش قابل توجهی از آن وعده ها محقق نشد.

وی با بیان اینکه آقایانی که با آن شعارها وارد مجلس شدند، به شعارهای شان عمل نکردند، افزود: اگر نمایندگان در انتخابات سال ۱۳۹۸ در وعده دادن های شان دقت می کردند، نارضایتی فعلی تا حد زیادی ایجاد نمی شد.

این استاد دانشگاه درباره حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از افراد کارآمدتر در انتخابات مجلس آینده اظهار کرد: مجلس فعلی متأسفانه دست پخت آن جمعی بود که آقای حداد نیز در آن جمع حضور داشت. آنها اگر می خواستند افراد کارآمدتری را به مجلس بفرستند چرا چهار سال پیش این کار را نکردند؟ چرا مجموعه آقای حدادعادل در مقطع انتخابات ۱۳۹۸ بهترین ها را گزینش نکرد که حالا دچار این مشکل شدند؟

وی ادامه داد: به نظر می رسد این دوره نیز شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به دلیل سازوکار غلط تعیین نامزدها و بستن فهرست انتخاباتی، باز هم موفق نخواهد شد که افراد مناسبی را به مجلس بفرستد.

کوشکی با اشاره به رقابت های انتخاباتی یادآور شد: شاید فهرست های خیلی عالی در زمان انتخابات به میدان بیایند اما چون شورای ائتلاف سازوکار غلطی برای تعیین نامزد دارد، هر تلاشی هم انجام دهد باز نتیجه اش همین خروجی فعلی خواهد شد که در مجلس یازدهم شاهدش هستیم.

Share