اعتراف قاتل؛

شلیک به پسردایی در کرکری اینستاگرامی | فقط می خواستم درسی به او بدهم

رسیدگی به پرونده قتل جوان ۱۸ ساله به نام حامد در بلوار زمزم، اواسط فروردین ماه سال ۱۴۰۱ در دستور کار محمدرضا صاحب جمعی بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ایران»، رسیدگی به پرونده قتل جوان ۱۸ ساله به نام حامد در بلوار زمزم، اواسط فروردین ماه سال ۱۴۰۱ در دستور کار محمدرضا صاحب جمعی بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت. در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد که حامد از مدتی قبل با پسرعمه‌اش اختلاف داشته و بارها به خاطر مسائل پیش پا افتاده در فضای مجازی کل کل کرده بودند که این درگیری‌های جزئی در دل آنها بذر کینه و خشم کاشته بود. سرانجام روز حادثه پسرعمه حامد به همراه یکی از دوستانش مقابل خانه حامد رفت و در درگیری مسلحانه او را هدف شلیک گلوله قرار داد. گلوله‌های شلیک شده به پاهای حامد اصابت کرد و در همان حال پدر حامد برای دفاع از پسرش مقابل خانه آمد که دوست پسرعمه با قمه به دست او ضربات عمیقی وارد کرد.

در پایان درگیری خونین، متهمان از مهلکه گریختند و حامد و پدرش به بیمارستان منتقل شدند، اما حامد به دلیل شدت خونریزی جان خود را از دست داد. همچنین انگشت پدرش هم قطع شد که برای پیوند راهی اتاق جراحی شد. به این ترتیب ردیابی متهمان توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران آغاز شد و دوست پسرعمه مدتی بعد به دام افتاد اما متهم اصلی پرونده همچنان متواری بود تا اینکه با ادامه پیدا کردن تحقیقات، متهم در مخفیگاه خود واقع در یکی از شهرهای غربی کشور شناسایی و دستگیر شد.

اعتراف به قتل

پسرعمه حامد صبح روز گذشته در اولین جلسه بازجویی در شعبه ششم دادسرای جنایی تهران حاضر شده و در اعتراف به اتهام ارتکابی گفت:«حامد در اینستاگرام به من فحاشی کرده و برای همین از او کینه به دل گرفته بودم. اما قصد کشتن او را نداشتم. فقط می خواستم درسی به او بدهم و کاری کنم که دیگر فکر توهین به من به سرش نزند. برای همین اسلحه‌ای تهیه کرده و به همراه رفیقم سراغ او رفتیم. من می خواستم زیر پای او شلیک کنم تا بترسد اما او جلو آمد و گلوله‌ها به او اصابت کردند.»

با اعتراف متهم به قتل رسیدگی به این پرونده در جریان تحقیقات در شعبه ششم دادسرای جنایی تهران ادامه دارد.

Share