مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت:

راه اندازی مجدد خودروهای برقی در بافت مرکزی پیاده راه فرهنگی رشت

زارع گفت: در حال حاضر به منظور ارائه خدمات مطلوب و ارتقا سطح کیفیت زندگی و امکانات عمومی رفاهی، با انجام تعمیرات و اورهال، خودروهای برقی در پیاده راه فرهنگی فعالیت خود را مجدد آغاز خواهد کرد تا به جابجایی شهروندان و گردشگران، خصوصا سالمندان و افراد کم توان یاری رساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علیرضا زارع، مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت، با اشاره به اینکه حمل و نقل شهری بخش مهمی از چرخه محرک توسعه پایدار شهرهاست، گفت: علاوه بر فعالیت تاکسی و اتوبوس در شهرها، با پیشرفت تکنولوژی، تغییر بافت شهری و اصلاح شبکه حمل و نقل درون شهری، و همچنین با توجه به نیاز بومی، وسایل حمل و نقل عمومی دیگری در شهرها فعالیت خود را آغاز کرد.

زارع ادامه داد: در شهر رشت برای اولین بار در سال ۱۳۹۵، پس از اجرای اولین پروژه بازآفرینی در بافت مرکزی، خودروهای برقی فعالیت خود را آغاز نمود که پس از مدتی به دلایل فنی و استهلاک، از فعالیت باز ماند.

وی افزود: در حال حاضر به منظور ارائه خدمات مطلوب و ارتقا سطح کیفیت زندگی و امکانات عمومی رفاهی، با انجام تعمیرات و اورهال، خودروهای برقی در پیاده راه فرهنگی فعالیت خود را مجدد آغاز خواهد کرد تا به جابجایی شهروندان و گردشگران، خصوصا سالمندان و افراد کم توان چهار جهت (خیابان علم الهدی، خیابان شریعتی، خیابان سعدی، خیابان امام خمینی) یاری رساند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت در پایان تصریح کرد: مجموعه سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت، تمامی تلاش خود را بکار بسته است تا خدمات مناسب و شایسته‌ای را به شهروندان عزیز ارائه نماید. در این راستا از همه همشهریان و مردم عزیز خواهشمندم تا با مشارکت و تلاش در راستای حفظ اموال عمومی ما را در این امر یاری رسانند.

Share